تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پيروزي بر پرسپوليس را به مردم اهواز هديه مي‌کنم.



دراگان اسکوچيچ پس از ديدار فولاد خوزستان و پرسپوليس که با پيروزي 2 بر صفر تيمش همراه بود، عنوان کرد: پيش از هرچيزي بايد روز خبرنگار را تبريک بگويم. خودتان مي‌دانيد که ما يک شبه بنا به دلايلي که همه مي‌دانند بسياري از بازيکنان‌مان را از دست مي‌دهيم و اين موضوع به ما استرس وارد مي‌کند.

وي افزود: دوست دارم اين پيروزي را به مردم شريف اهواز هديه کنم و اين پيروزي براي بازيکنان با انگيزه ما يک علامت و نشانه بزرگ باشد.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خاطرنشان کرد: نکاتي که گفتم مشاهده کردم و با سيستم لوزي توانستيم در زمين حرکت‌هاي خوبي داشته باشيم و رضايت خودم را بايد عنوان کنم.

سرمربي فولاد خوزستان درباره بازي پرسپوليس هم گفت: من راجع به بازي پرسپوليس نظري ندارم و تنها مي‌گويم بازي خوبي ارائه داديم و حق ما پيروزي در اين ديدار بود.

وي خاطرنشان کرد: در بازي مقابل تراکتورسازي ابتداي بازي به ما اطلاع دادند که حق استفاده از برخي بازيکنان را نداري و استرس اين موضوع در بازي مقابل تراکتورسازي ما را به خود مشغول کرد. برخلاف اين بازي که وقت کافي براي آناليز و شناخت تيم مقابل داشتيم اما در تبريز ظرف 24 ساعت 3 بار ترکيب تيم را تغيير داديم.

اسکوچيچ درباره بختيار رحماني هم گفت: بايد بگويم بختيار رحماني عنصر سازنده تيم ماست که او را از دست داده‌ايم. اينکه امروز پيروز شديم دليلي نمي‌شود که در طول فصل به بختيار رحماني نياز نداشته باشيم. بلکه واقعا به اين بازيکن نياز داريم.

وي افزود: به همين دليل به مردم شريف خوزستان مي‌گويم با وجود اين برد شکيبايي و صبر خودشان را حفظ کنند شايد برخي تصور کنند اين پيروزي يک شبه به دست آمده است. اما هيچ چيز يک شبه تمام نمي‌شود.

سرمربي فولاد در پاسخ به سوال مبني بر نياز فولاد به تقويت دروازه‌بان تاکيد کرد: به هر 4 دروازه‌بان تيم خود اطمينان قلبي دارم و بازيکناني که امروز در زمين مشاهده کرديد بهترين بازيکنان دنيا هستند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد