تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

احمد آل نعمه مدافع تیم فولاد که پس از جام جهانی 2014 هیچوقت نامش در فهرست دعوت شدگان نبود، از دعوتش به اردوی تیم ملی شوکه شده است.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، احمد آل‌نعمه در مورد لیست 50 نفره تیم‌ملی که اخیرا اعلام شده گفت: اول از همه بگویم که از دیدن این لیست ناراحت شدم چون انتظار داشتم اسمم در لیست باشد زیرا بعد از جام‌جهانی هیچ وقت دعوت نشدم و آن هم به دلیل مصدومیتی بود که برایم پیش آمد. اما با توجه به اینکه در تیمی بازی می‌ کنم که بهترین خط دفاع لیگ شده است، احساس می‌ کردم می‌ توانم در این اردو حضور داشته باشم. نیم فصل اول در تراکتور شرایط خوبی داشتم بعد مصدوم شدم اما نیم فصل دوم در فولاد خوب کار کردم و آمارم نشان دهنده چنین قضیه ای است. متاسفانه در لیست 50 نفره نبودم و باید دید استراتژی آقای کی‌روش برای این کار چه بوده است؟ شاید او قصد داشته جوانگرایی کند.

او در همین باره ادامه داد: دلیل دعوت نشدنم به جام‌ملت‌ها‌ مصدومیتم بود و حقم نبود که دعوت نشوم اما بعد از آن خوب کار کردم. نمی‌ دانم شاید هم از دید سرمربی تیم‌ملی کم کاری کردم و آن آل‌نعمه ای نبودم که باید باشم اما از طرفی نگاه مثبت کی‌روش به دلیل اینکه از همه تیم ها بازیکن دعوت کرده است، نکته بسیار خوبی و استعدادهای خوب فوتبال ما می‌ توانند با این کار به چشم بیایند. در اینجا دارد به هم تیمی هایم رحمانی، شریفات، سلیمی و عبدالله زاده بابت دعوتشان به تیم‌ملی تبریک بگویم.

مدافع فولادخوزستان در مورد شایعه ای که مبنی بر قرار گرفتن نامش در لیست مازاد باشگاه فولاد قرار دارد، نظرش را اینگونه بیان کرد: من نه با آقای اسکوچیچ صحبت کرده ام و نه با هیچ تیم دیگری مذاکره. دراگان اسکوچیچ آخر این هفته به ایران برمی گردد، در ضمن لیست خرید و مازاد باید در سایت خود باشگاه باشد که آن هم نبود و بعد هم اسکوچیچ تکذیب کرد.

آل‌نعمه در پایان در مورد اینکه چند درصد از پولش را از باشگاه فولاد گرفته افزود: هنوز با فولاد تسویه نکرده ام، طبق صحبت هایی که ما با انجام شده، یک هفته الی 10 روز دیگر پول هایمان را می‌ دهند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد