تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس با انتقاد از عليرضا رحيمي گفت: او نمي‌تواند به تنهايي و بدون استفاده از مشورت ديگران، مشکلات پرسپوليس را حل کند.



  امير عابديني درباره مباحث اخير باشگاه پرسپوليس و نظرش درباره روند مديريتي اين باشگاه اظهار کرد: فکر مي‌کنم اسپانسر باشگاه تا الان خوب کار کرده است. آن‌ها قرار بوده تا آخر فصل 30 ميليارد به پرسپوليس بدهند و آن طور که من شنيده‌ام تا الان 15 ميليارد به باشگاه داده‌اند. زمان ما با 900 ميليون مي‌شد قهرمان شد الان ديگر نمي‌دانم وضعيت چگونه است.

او درباره علت خروجش از باشگاه به عنوان عضو کميته فني گفت: من به همراه حسين عبدي و جعفر کاشاني خيلي تلاش کرديم که هر طور شده به باشگاه کمک کنيم. شما وقتي به يک نفر مي‌گوييد دستت را به من بده و بلند شو، آن فرد اختيار دارد دستش را بدهد يا ندهد. ما اعلام آمادگي کرديم که کمک کنيم و دست‌مان هم دراز بود اما دست ما را پس زدند.

عابديني گفت: به هر حال اين اتفاقي بود که افتاد و ما به اين مرحله رسيديم که به رحيمي گفتيم خيلي خب تيم را با دايي جلو ببر و حالا که نظرت اين است که تيم خوب بسته شده، از اين به بعد هم اگر کمکي خواستي بگو. ما در کميته فني حتي از اتفاقاتي که در تيم بزرگسالان مي‌افتد هم گزارش نمي‌دهيم. بعد به تيم‌هاي پايه رسيديم و قرار شد بودجه آن‌ها را تصويب کنيم. عبدي بسته پيشنهادي آورده بود که پس از زدن شاخ و برگ آن بودجه نهايي تيم‌هاي پايه به يک ميليارد و 70 ميليون تومان رسيد. قرار شد اين بودجه به تصويب هيات مديره برسد و پول به اين تيم‌ها تزريق شود اما وقتي کمکي نمي‌شود و به حرف‌هاي ما توجهي نمي‌شود ما بايد چه کنيم؟

مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس با اشاره به اختلافاتي که در هيات مديره باشگاه وجود دارد به ايسنا گفت: ما اصلا کاري به دايي نداشتيم. همه درها را بسته‌اند. آقايان درکي از کميته فني نداشتند. مي‌گفتند که کميته فني خوب است اما کمکي به تشکيل آن نکردند. خادم بين هيات مديره و مديرعامل حکم بود و هرچه که هيات مديره مي‌گفت وتو مي‌شد. پس از رفتن استيلي هيچ جا اين صحبت نشد که چرا استيلي رفت و چرا آمد. يک وزنه فني از هيات مديره رفت، آيا استيلي عرصه را تنگ ديد که رفت؟ آيا الان زادمهر در هيات مديره شرايط مطلوبي دارد؟ کاشاني نسخه‌اي براي پرسپوليس نوشته بود که چگونه تيم به باشگاه تبديل شود. اگر به همان عمل شده بود الان وضعيت بهتر از اين بود.

عابديني گفت: رحيمي قبل از آغاز فصل يک تز داشت که مي‌گفت 25 ميليارد بودجه به من بدهيد، نه هيات مديره مي‌خواهم، نه مشاور و نه دستياري. تيم را هم قهرمان مي‌کنم. اين تفکر يعني دور بودن از سيستم و سازماندهي. اين تفکر به معني فرار از خرد جمعي است و اينکه فردي فکر مي‌کند، مدير تدارکات بودن بهتر از مدير پاسخگو بودن است! حالا مصاحبه مي‌کنند و مي‌گويند بگذاريد ما کارمان را انجام دهيم اما حرف‌هاي من به خيلي وقت پيش بازمي‌گردد.



او ادامه داد: بيايند کارنامه بدهند که از وقتي پرسپوليس دولتي شده، آيا توانسته از حاشيه دور شود و به قهرماني برسد؟ چگونه در طول اين چند سال 140 ميليارد بدهي براي باشگاه به وجود آمده است. اين اعداد يعني چه؟ آيا انباشتگي بدهي‌ها را رحيمي مي‌تواند جمع کند يا خير؟ اگر نمي‌تواند بايد از افرادي که کنارش هستند استفاده کند. استيلي، زادمهر، کاشاني و کاظم‌پور و... جمع ‌شده‌اند تا به رحيمي کمک کنند. دشمني که با او ندارند. شايد راهش اين باشد که من، استيلي، کاشاني و ديگران دو ماه سکوت کنيم و بگذاريم کارشان انجام شود. وزارت ورزش هم بررسي کند که مشکل از کجاست. اينکه رحيمي مي‌خواهد همه بار را يک نفره روي دوش خودش حمل کند، باعث مي‌شود کمرش بشکند. شما در انجام هر کاري بايد از مشورت و خرد ديگران استفاده کنيد. يک فرد هيچ وقت بدون تجربه ديگران در يک امر بزرگ موفق نمي‌شود.

مديرعامل سابق پرسپوليس و داماش گيلان در ادامه گفت: من چند باري با اعضاي هيات مديره صحبت کردم و متوجه شدم که آن‌ها واقعا به دنبال حل و فصل مسائل باشگاه و ايجاد آرامش براي پرسپوليس هستند تا تيم به قهرماني برسد. آن‌ها در جلسات هيات مديره هم کاملا دست رحيمي را باز گذاشته‌اند که خودش تصميم بگيرد. 30 ميليارد بودجه براي باشگاه در نظر گرفته شده و بازيکناني که خواسته‌اند هم جذب شده‌اند. از اين به بعد رحيمي بايد به خوبي مسائل را مديريت کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد