تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حميد درخشان مي‌گويد اين ضعيف‌ترين پرسپوليسي بود که در چند سال گذشته ديده است.



پيشکسوت پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره شکست اين تيم مقابل فولاد در هفته دوم ليگ برتر اظهار کرد: پرسپوليس روز گذشته اصلا خوب بازي نکرد و آن چيزي که از اين تيم انتظار مي‌رفت را نشان نداد. نمي‌دانم دلايل اين نمايش ضعيف چه بود اما اين پرسپوليسي نبود که همه ما در ذهن داشتيم. البته فولادي‌ها خيلي خوب بازي کردند و مستحق پيروزي بودند.

او ادامه داد: پرسپوليس مشکلات زيادي در زمين داشت و اتفاقي که در دقايق پاياني افتاد هم باعث شد بيشتر از قبل پرسپوليس زير سوال برود. انتظار ما از بازيکنان پرسپوليس اين است که شان اين باشگاه را حفظ کنند. نبايد رفتار ناشايستي با داور بازي داشته باشند چرا که انتظار مردم از آنها به عنوان بازيکن پرسپوليس بيشتر است. پرسپوليس هميشه بزرگ بوده و بزرگي‌اش در درجه اول به خاطر گذشت و فداکاري بوده است. حتي اگر داوري به بدترين شکل ممکن به ضررش باشد.

درخشان با اشاره به اين که زمين بازي براي هر دو تيم نامناسب بود، گفت: هيچ وقت اين قدر پرسپوليس را ضعيف و ذليل نديده بودم. شايد بعضي بگويند که بازيکنان باسابقه در پرسپوليس کم هستند اما اين موضوع نبايد باعث شود که ما دوباره به دنبال بازيکنان مسن برويم. مگر فولاد خيلي از بازيکنان اصلي خود را از دست نداده؟ آنها با جوانان خود خيلي خوب بازي کردند. شما وقتي خوب بازي کنيد، همه اين مسائل در نمايش خوب تيم‌تان گم مي‌شود.

هافبک دهه 60 پرسپوليس درباره تاثير جدايي ستاره‌هايي مثل خلعتبري و سيدجلال حسيني در اين شکست گفت: مطمئن باشيد وقتي بازيکنان خوب را از دست بدهيد، خلاء زيادي در تيم به وجود مي‌آيد و کيفيت تيم هم خود به خود کم مي‌شود اما اين دليل نمي‌شود که شما همه چيز را از دست بدهيد. همين فولاد که بازي قبلش را باخته بود، امسال چند بازيکن خود را از دست داده و شکل و شمايل بازي‌اش هم عوض شده است با اين حال باز هم پرسپوليس را مي‌برد و اين نشان دهنده نقش افراد فني در عملکرد اين تيم است.

او درباره اخراج صادقيان و رفتار او پس از خروج از زمين گفت: شکي نيست که صادقيان بازيکن قابلي است اما اين جوان عزيز بايد بداند که قابليت‌هاي فني بخشي از فوتبال است و قابليت‌هاي اخلاقي بخش مهم‌تر؛ بخصوص وقتي در تيم بزرگي مثل پرسپوليس بازي مي‌کند. مهم اين است که شرايط اخلاقي‌اش هم مثل فوتبالش خوب شود. صادقيان بايد حتما به اين نتيجه برسد که آستانه تحملش را بالاتر ببرد و اگر اين کار را بکند مي‌تواند فوتباليست کاملي شود.

درخشان در پاسخ به اين سوال که پرسپوليس براي اينکه خيلي زود وارد بحران نشود، بايد چه راهکاري در پيش گيرد گفت: نمي‌خواهم وارد اين موضوع شود. اين بحث کاملا فني است و کادر فني پرسپوليس هم بهتر از هر کس ديگري به اين مسائل آگاه است. اميدوارم از هفته آينده مشکلات و نواقص تيم برطرف شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد