تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم تيم فوتبال راه‌آهن گفت: اگر مقابل استقلال گل بزنم، هرگز خوشحالي که مقابل تيم نفت انجام دادم را تکرار نخواهم کرد.



  امين منوچهري در خصوص پيروزي 2 بر يک راه‌آهن مقابل نفت اظهار داشت: سه امتياز خوب را از تيم نفت تهران گرفتيم و توانستيم بازي که به مساوي کشيده بود در فاصله 4 دقيقه با برتري به پايان برسانيم. سال گذشته در ورزشگاه تختي خيلي اذيت شديم اما خوشبختانه امسال با برد شروع کرديم.

وي در مورد گل پيروزي‌بخشي که به ثمر رساند گفت: گلي که زدم حاصل زحمات همه بازيکنان بود. جداي از اينکه گل قشنگي به ثمر رساندم و به خوبي چرخيدم فکر مي‌کنم همدلي و دل پاک بازيکنان مهم‌تر بود.

مهاجم راه‌آهن در مورد اينکه عليرضا منصوريان اعلام کرده همچين گلي را 17 سال پيش مقابل پاس به ثمر رسانده و از جمله گل‌هايي است که توپ هر چند سال يکبار به پاي بازيکن جفت و جور مي‌شود تاکيد کرد: نمي‌دانم منصوريان به من لطف داشته يا قصد داشته باخت تيمش را توجيه کند. حق ما مساوي مقابل نفت نبود اگر منصوريان از گل من تعريف کرده و اعلام کرده استثنايي است از او تشکر مي‌کنم اما اگر خواسته باختش را توجيه کند خودش هم مي‌داند که اين اتفاق‌ها در فوتبال رخ مي‌دهد و همانطور که گفته خودش هم يکبار  اين گونه گل زده است.

منوچهري خاطرنشان کرد: تاکنون چنين گلي را تجربه نکرده بودم. گل خاصي بود و فکر مي‌کنم اگر اين گل را در ورزشگاه آزادي و جايي که دوربين‌ها به خوبي بتوانند آن را به نمايش در بياورند مي‌زدم نمودش بيشتر بود.

وي در مورد اينکه چرا پس از گل به سمت تماشاگران نفت رفت و به شدت خوشحالي کرد يادآور شد: پدرم در ورزشگاه جايي نشسته بود که هواداران نفت در آنجا بودند او 4- 5 دوست دارد که همراه آنها در ورزشگاه نشسته بود اتفاقا پس از بازي به او گفتم که چرادر بين تماشاگران نفت نشسته بود نفت دو سه تماشاچي دارد و من چون پدرم در آنجا نشسته بود به سمت او رفتم و گلم را به او تقديم کردم هر بازيکن ديگري بود اگر در دقيقه 94 و به آن شکل گل مي‌زد پيراهنش را در مي‌آورد اما من اين کار را نکردم.

مهاجم راه‌آهن در خصوص اينکه به تيم سابقش گل زده گفت: من يک نيم فصل در نفت بازي کردم و نيم فصل ديگر در استقلال بودم، نفت هوادار خاصي ندارد اما مطمئن باشيد اگر چنين گلي را به استقلال بزنم حتي در دقيقه 94 هم باشد هرگز خوشحالي نخواهم کرد و خود را کنترل مي‌کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد