تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ميلاد فخرالديني يکي از بهترين خريدهاي استقلال لقب گرفته است. اين دفاع راست سرعتي در دو بازي استقلال نشان داده که مي توان روي توانايي هاي بالايش حساب کرد.



فخرالديني در مورد برد مقابل استقلال خوزستان به "ورزش سه" مي‌گويد:« بازي خيلي خوب و جذابي بود. هر دو تيم فوتبال بازي کردند. مهم سه امتياز بود که ما توانستيم کسب کنيم. البته آنها هم خوب بازي کردند و در لحظاتي روي دروازه ما خطر ساز شدند. ما از لحاظ بدني کمي خسته ايم، چون بدن هايمان هنوز آزاد نشده. روز به روز بهتر مي شويم و اين قول را به هواداران مي دهم که در بازي هاي بعد، تيم بهتري خواهند ديد»

استقلال با اين دو برد براي حريفان خط و نشان کشيد. فخرالديني مي گويد:« براي خط و نشان کشيدن هنوز زود است. ما بايد تلاش کنيم تا روند بردهايمان ادامه داشته باشد. اميدوارم که مقابل سپاهان هم برنده باشيم. چون اين بازي يکي از مهمترين بازي هاي فصل مان است و برد و حتي کسب امتياز براي ما اهميت دارد»

ميلاد فخرالديني در طول 90 دقيقه بارها طول زمين را طي مي کند و بر مي گردد. او از اين رفت و آمدها خسته نمي شود. اين را خودش مي گويد:« دوندگي در ذات من است. هرگز خسته نمي شوم از اينکه در طول يک بازي چندين بار نفوذ کنم و دوباره برگردم. من اين کار را دوست دارم. اصلا يک دفاع راست بايد برود و بيايد. خدا را شکر من هم از نظر هوازي مشکلي ندارم و مي توانم اين کار را به بهترين شکل انجام دهم»

خيلي ها زوج فخرالديني- خسرو را با زوج زرينچه- نامجو مطلق مقايسه مي کنند. فخرالديني در مورد اين مقايسه مي گويد:« خسرو از بازيکنان بزرگ فوتبال ايران است و من در مورد او حرفي نمي زنم. در مورد خودم بايد بگويم هنوز زود است که با زرينچه مقايسه شوم. خيلي کار دارم تا زرينچه شوم. بايد تلاش کنم تا از داشته هاي آقا جواد استفاده کنم. هر چند که او هر روز نکاتي را به من گوشزد مي کند و با من کار اختصاصي انجام مي دهد. همين باعث مي شود تا پيشرفت کنم و براي استقلال مثمر ثمر باشم»

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد