تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 امير قلعه‌نويي امروز زودتر از همه به محل تمرين استقلال آمد و از کمپ مرحوم ناصر حجازي بازديد کرد.



به گزارش تک گل، تمرين ريکاوري بازيکنان اصلي بازي ديروز استقلال مقابل استقلال خوزستان امروز در کمپ مرحوم ناصر حجازي برگزار شد که اين تمرين با حاشيه‌هايي همراه بود که در زير مي‌خوانيم.

* امیر قلعه‌نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال امروز زودتر از همه به کمپ استقلال آمده بود و از قسمت‌هاي مختلف کمپ بازديد کرد.

* مگويان بازيکن ارمنستاني تيم فوتبال استقلال اولين بازيکني بود که در تمرين امروز حاضر شد.

* دکتر رضايي پزشک تيم فوتبال استقلال درباره مصدوميت محمد قاضي در بازي ديروز به خبرنگار فارس گفت: بازي مشکل خاصي ندارد و مي‌تواند با تيم تمرين کند چراکه مصدوميت اين بازيکن جدي نيست.

* رختکن بازيکنان استقلال در کمپ اين باشگاه تغيير کرد. آبي‌پوشان پيش از اين در قسمت شمالي اين کمپ لباس‌هايشان را عوض مي‌کردند اما از امروز رختکن اين تيم به زير سکوهاي تماشاگران منتقل شده است.

*از آنجايي که قرار بود تمرين امروز صبح استقلال براي بازيکناني باشد که ديروز به صورت فيکس مقابل استقلال خوزستان بازي کردند تنها 9 بازيکن در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر شدند و به تمرين پرداختند.

* در ساعت 11:30 دقيقه و با سوت ايمان عالمي تمرين آبي‌پوشان در هواي گرم آغاز شد.

* در ابتداي تمرين تنها 8 بازيکن حضور داشتند اما 10 دقيقه پس از شروع آن محسن فروزان دروازه‌بان استقلال به محل تمرين آمد و بلافاصله پس از تعويض لباس به تمرين اضافه شد.

* رنگ پيراهن ميلاد فخر‌الديني و محسن فروزان با 7 بازيکن ديگر استقلال متفاوت بود.

* پيش از شروع تمرين آرش برهاني روز خبرنگار را به خبرنگاران حاضر در کمپ تبريک گفت.

* در حالي که پزشک تيم استقلال عنوان کرده بود قاضي مشکلي براي تمرين ندارد اما اين بازيکن در گفت‌وگوي کوتاهي به فارس گفت: از ناحيه مچ پاي چپ آسيب ديدم و مشخص نيست به بازي با سپاهان مي‌رسم يانه.

* محمود فکري،جواد زرينچه و شاهرخ بياني از مربيان استقلال و ميرشاد ماجدي سرپرست اين تيم در تمرين امروز غايب بودند البته ستار همداني هم با 10 دقيقه تاخير در کمپ حاضر شد.

* زماني که همداني به محل تمرين آمد آندرانيک تيموريان بازيکن استقلال به شوخي به اين مربي گفت که دير به تمرين آمده است.

* سرژيک تيموريان برادر آندرانيک تيموريان و پيشکسوت باشگاه استقلال امروز در محل تمرين آبي‌پوشان حاضر شد.

*هواداران استقلال که در محل تمرين حضور داشتند با دستکشي که عدد 4 را نشان مي دهد عکس يادگاري مي گرفتند تا براي پرسپوليس در تمرينشان هم کري بخوانند.

* حدود 10 هوادار هم تمرين امروز استقلالي‌ها را تماشا مي‌کردند. محور حرف‌هاي اين هواداران باخت پرسپوليس به فولاد و اينکه علي دايي بالاخره قبول کرده بود که تيمي از پرسپوليس سرتر است بود.

* بازيکنان استقلال 15 دقيقه بعد از دويدن زير نظر ايمان عالمي به ادامه تمريناتشان پرداختند.

* خسرو حيدري تنها غايب تمرين امروز صبح استقلال بود.

* قرار است بازيکنان ذخيره و نيمکت‌نشين استقلال امروز در زمين شماره دو آزادي به مصاف تيم ملي جوانان برود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد