تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهدي مهدوي‌کيا در حاشيه ديدار استقلال و تيم ملي جوانان خاطره جالبي تعريف کرد.



 ديدار تيم‌هاي استقلال و تيم ملي جوانان در حالي برگزار مي‌شود که حين شروع بازي مهدي مهدوي‌کيا که با جواد زرينچه در سال 1998 هم‌بازي بود خاطرات جالبي را از مسابقات جام جهاني فرانسه مرور کرد.

وي که در ميان محمود فکري و ساير اعضاي کادر فني استقلال حضور داشت با يادآوري از بازي‌هاي زرينچه و نقش خود در تيم ملي گفت: آن زمان که ما در جام جهاني حضور داشتيم شرايط خيلي متفاوت بود. ساختارها فرق مي‌کرد ولي فوتبال قابل قبولي ارائه مي‌کرديم.

وي افزود: ما در بازي اول جام جهاني 1998 مقابل يوگسلاوي طوري به ميدان رفتيم که همه حيرت‌زده شده بودند. آن تيم يوگسلاوي ستاره‌هاي فراواني داشت و شايد اگر تجربه‌مان بيشتر بود و بازي‌هاي تدارکاتي خوبي داشتيم در همان نيمه نخست دو سه گل به يوگسلاوي مي‌زديم.

مهدوي کيا در ادامه صحبت‌هاي خود در جمع پورحيدري، زرينچه، فکري و ماجدي گفت: در آن تيم يوگسلاوي بازيکنان سرشناسي حضور داشتند که دو سه بازيکن آنها در رئال مادريد فيکس بودند و ما طوري به زمين رفتيم که بازيکنان آنها متعجب شده بودند اما حال شرايط فرق کرده است.

*چند نفر از کشتي‌گيران نوجوان امروز براي تست آمادگي جسماني با لباس قرمزرنگ در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي حضور پيدا کرده بودند.

*ميرشاد ماجدي که تا همين چند وقت پيش سرپرستي کميته جوانان را در مدتي کوتاه بر عهده داشت با علي دوستي به گفت‌وگو پرداخت و در مورد وضعيت اين تيم صحبت کرد.

*دو تيم استقلال و تيم ملي جوانان با لباس‌هاي آبي و سبزرنگ مشغول برگزاري بازي هستند.

*قبل از شروع اين مسابقه چمن‌هاي زمين شماره 2 کوتاه شد تا شرايط براي برگزاري مسابقه بين دو تيم مناسب باشد.

ديدار دو تيم با نتيجه 2 بر يک به سود استقلال در جريان است.

........

.....

...

 تيم فوتبال استقلال مقابل تيم ملي جوانان در ديداري دوستانه شکست خورد.

  تيم فوتبال استقلال امروز با نفرات ذخيره‌اش از ساعت 18 و 15 دقيقه در زمين شماره دو ورزشگاه آزادي به مصاف تيم ملي جوانان رفت که با نتيجه 4 بر 2 شکست خورد.

سهيل اصغرزادفياض و اميرحسين طاحوني گل‌هاي استقلال را به ثمر رساندند و براي تيم ملي جوانان مبين عزتي، حسين مهربان و علي قلي‌زاده (2 گل) گلزني کردند.

در نيمه اول اين مسابقه، استقلال 2 بر يک از حريف پيش بود و در نيمه دوم داسيلوا دروازه‌بان برزيلي درون دروازه‌ قرار گرفت که 4 گل دريافت کرد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد