تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تمرين امروز پرسپوليس با يک دقيقه سکوت بازيکنان به دليل حادثه غم‌انگيز سقوط هواپيما دنبال شد.



تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس در نوبت بعد از ظهر از ساعت 18 و 25 دقيقه در ورزشگاه درفشي‌فر با حضور 50 هوادار دنبال شد.

در اين تمرين ابتدا قرمزپوشان با مولايي بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس علي دايي خودش دست به کار شد و موانعي را روي زمين چمن کاشت تا بازيکنان مرور کارهاي تاکتيکي را در دستور کار خود قرار دهند.

در ابتداي تمرين نيز دايي 25 دقيقه در گوشه‌اي از زمين براي بازيکنان صحبت کرد و سپس بازيکنان و کادر فني به دليل سقوط هواپيماي مسافربري و کشته شدن تعدادي از هموطنان‌مان يک دقيقه سکوت کردند.

تعدادي از ليدرها در تمرين امروز پرسپوليس حضور داشتند و در اقدامي عجيب به صادقيان توصيه مي‌کردند از هرگونه مصاحبه در خصوص محروميت سه ماهه‌اش بپرهيزد و صادقيان در پاسخ تنها به لبخندهاي معنادار بسنده مي‌کرد.

اعضاي يک مدرسه فوتبال هم در تمرين امروز حضور داشتند.

هواداران پرسپوليس پلاکاردي را به ورزشگاه درفشي‌فر آورده بودند که روي آن نوشته شده بود «از اول اهل رسوايي نبوديم، سه گل در 10 دقيقه ما نبوديم. چه احساس خوشي دارم نسبت به تيمم، خدا را شکر که 6 تايي نبوديم».

تعدادي از هواداران مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر مناظره تشکيل داده بودند و درباره مسائل مختلف گفت‌وگو مي‌کردند. آنها معتقد بودند که بايد به علي دايي حداقل تا نيم‌فصل فرصت داد و سپس عملکرد او را بررسي کرد. ضمنا موضع‌گيري عليه اعضاي هيأت مديره داشتند و معتقد بودند آنها دليل اصلي به حاشيه بردن تيم پرسپوليس هستند.

يکي از هواداران مي‌گفت کاظم‌پور اولين نفري بود که براي اينکه خودش را معرفي و بر سر زبان‌ها بيندازد از رحيمي انتقاد کرد و او چه کاره پرسپوليس است و اصلا از کجا وارد اين فوتبال شده است؟ تعدادي هواداران در مورد محروميت صادقيان صحبت مي‌کردند و معتقد بودند دليل اصلي بزرگ کردن بازيکنان مطبوعات هستند چون حتي با محروميت اين بازيکن او تيتر يک اکثر روزنامه‌ها مي‌شود.

علي دايي در تمرين امروز با پوشه‌اي که در دستانش بود جديت بيشتري نسبت به گذشته داشت و با فريادهايش بازيکنان را در کنار پيرواني راهنمايي مي‌کرد. البته تمرينات امروز پرسپوليس نيز شکل جديدي به خود گرفته بود. دايي هر وقت مي‌ديد بازيکنان کم‌کار هستند با فريادهاي بلند به سمت آنها مي‌رفت و راه و روش جايگيري و نحوه زدن توپ را به آنها آموزش مي‌داد.

هادي نوروزي در تمرين امروز بعداز ظهر غايب بود.

دغاغله امروز به فيزيوتراپي پرداخت.

گفته مي‌شود عليرضا امامي‌فر به عنوان دستيار دايي انتخاب شده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد