تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

همه چیز از آنجا شروع شد که استقلالی ها از سقف قراردادها گذشتند.استقلالی ها که باید 15 میلیارد بازیکن می خریدند

لیستی را اعلام کردند که بیش از 16 میلیارد تومان است. البته لیستی که همین 16 میلیارد تومانش هم کلی حرف و حدیث به همراه داشته اما وزارت ورزش از مدیریت تیم برای این لیست بالای سقف گلایه کرده و حالا آبی ها می خواهند دل مقام وزارت را بدست بیاورند پس قلعه نویی پیش قدم شده و خواسته که اعضای تیمش به باشگاه تخفیف بدهند. او گفته کادرفنی و بازیکنان به باشگاه تخفیف می دهند تا مشکل حل شود. اعضای هیات مدیره تیم هم حسابی از مربی باشگاه شان تشکر کردند برای این از خود گذشتگی اما مکانیسم کاهش قراردادها چگونه اتفاق می افتد؟

بهرام افشارزاده خیلی در این باره حرفی نمی زند و می گوید:« بعد از بازی با سپاهان خود بچه ها یک شکلی برایش پیدا می کنند. » ولیمعاون او علی نظری جویباری که این قراردادها را بسته در این باره توضیحات دقیقتری می دهد:« ببینید ما با همه اعضای تیم قرارداد رسمی بستیم و این قراردادها با مبالغ شان در سازمان لیگ ثبترسمی شدند پس نمی توانیم قراردادها را عوض کنیم. یعنی آنچه به اسم تیم مان ثبت شده همین قراردادهای رسمی است.» پس کاهش ها چگونه اتفاق می افتد؟ او در این باره می گوید:« قرار شده خود بچه ها به صورت خودجوش به تیم تخفیف بدهند. یعنی آقای قلعه نویی قرار است با بچه ها جلسه بگذارد و هر کدام از اعضای تیم بنا به کرمی که دارد به ما تخفیف بدهد. ما الان یک میلیارد تومان بالاتر از سقف هزینه کردیم حالا هر کدام از بازیکنان به کرم خودشان می توانند از هزار تومان تا صد میلیون تومان به ما تخفیف بدهند تا شاید این مشکل حل شود و سقف را هم رعایت کرده باشیم.»

استقلالی ها برای عبور از سقف قراردادها زیر فشار هستند . امیرضا خادم به نمایندگی از وزارت ورزش به سازمان لیگ نامه ای نوشت و سازمان لیگ هم اسناد مربوط به قراردادها را برای سازمان بازرسی فرستاد. استقلالی ها اگرچه همین حالا هم از سقف بالاتر رفته اند اما قرارداد تعدادی از بازیکنان شان حساسیت برانگیز است. اینکه چطور بازیکنانی مثل آندو تیموریان ، صادقی ، بیک زاده و خسرو حیدری این همه نسبت به سال قبل شان کمتر گرفته اند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد