تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدافع - هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در تمرين نوبت عصر امروز اين تيم دچار مصدوميت شد.



به گزارش تک گل، تمرين نوبت عصر امروز (دوشنبه) پرسپوليس در شرايطي از ساعت 17 و 30 دقيقه آغاز شد که حدود 50 هوادار اين تيم از ساعت 16 مقابل ورزشگاه درفشي‌فر حضور داشتند.

پيام صادقيان که در تمرين نوبت صبح به صورت اختصاصي تمرينات بدنسازي را در دستور کار داشت در تمرين بعدازظهر با لباس شخصي نظاره‌گر تمرين بود.

* مهدي دغاغله امروز را هم زير نظر کادرپزشکي تمرين کرد.

* بهزاد غلامپور و سه دروازه‌بان پرسپوليس حدود 15 دقيقه پيش از آغاز رسمي تمرين در زمين حضور پيدا کردند.

* شاگردان دايي امروز پس از دويدن و گرم کردن با توپ را در دستور کار داشتند و پس از آن استارت‌هاي سرعتي، استقامتي در دستور کارشان بود. در قسمت بعدي بازيکنان در دو گروه حفظ توپ را تمرين کردند.

در بخش بعدي کليه بازيکنان پرسپوليس با تأکيد علي دايي و افشين پيرواني تمرين گلزني و شوت از راه دور را انجام دادند. در اين بخش کادرفني پرسپوليس تأکيد داشت که بازيکنان در مقابل دروازه دقت بيشتري داشته باشند.

* حميدرضا علي‌عسگر در اواسط تمرين دچار مصدوميت شد و پس از اينکه زانوي خود را با يخ بست روي نيمکت نشست تا ادامه تمرين را از روي نيمکت تماشا کند.

* علي دايي در خلال تمرين و در تمام بخش‌ها به صورت جدي بر کار شاگردانش نظارت داشت و در برخي لحظات تذکرات خود را با صداي بلند به آنها گوشزد مي‌کرد.

* در بخش پاياني تمرين ميثم حسيني و حسين ماهيني از سمت چپ و راست توپ را ارسال مي‌کردند و رضا نوروزي با ضربه سر دروازه را هدف مي‌گرفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد