تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پرسپوليس با ترکيب جديدي مقابل ذوب آهن قرار خواهد گرفت.



پرسپولیس برای بازی امروز صادقیان را ندارد. علی عسگری و دغاغله مصدومیت جدی دارند، هادی نوروزی و کمندانی حرف از کشیدگی کشاله می‌ زنند. اما به جز این نفرات آنها که در آرایش 2ـ4ـ4 علی دایی نیستند یا در قاعده تاکتیکی او برای این بازی نگنجیده اند و یا صاحب مسائل اخلاقی برای محدودیت موردنظر هستند.

پرسپولیس 2ـ4ـ4 بازی می‌کند، ترکیبی که در چند سال اخیر خیلی ها توصیه اش را کرده اند، بعد از مدت ها دایی از آرایش 2ـ4ـ4 بهره می‌ برد که حضور ثابت ماهینی و احمد نوراللهی بین 4 مرد ثابت خط میانی عجیب می‌ نماید. برای پرسپولیس نیلسون دروازه‌بان‌ است و میثم حسینی، نورمحمدی، بنگر و خانزاده از چپ به راست منطقی ترین ترکیب مدافعان را می‌ سازند. در خط میانی کفشگری با تمایل به عقب و احمد نوراللهی مقابل او و پشت 2مهاجم قرار دارند و عالیشاه و ماهینی هافبک چپ و راست هستند. در خط حمله جایی که پرسپولیس مدت ها با 2 مهاجم بازی می‌ کند رضا نوروزی در کنار مهدی طارمی قرار گرفته اند. این دو تلاش زیادی برای ایستادن در ترکیب ثابت را داشته اند، اما نگاه به سراپای وجود پرسپولیس واقعیت فوتبال این باشگاه را غم انگیز و کام مجموعه اش را تلخ نمودار می‌سازد. نسبت به ترکیب اولیه پرسپولیس در سال گذشته و یا بهترین آرایش پرسپولیس پارسال آنها بی بهره از وجود جلال حسینی، خلعتبری، محسن مسلمان، پیام صادقیان، مهرداد پولادی و ... هستند.

پرسپولیس برای حفظ آبروی خود با این 11 مرد به میدان می‌ رود؛ این 11 مرد با میانگین سنی 28.09 به میدان می‌ آیند. در ترکیب پرسپولیس احمد نوراللهی با 21 سال و 6 ماه جوان ترین مرد این تیم است. در روزی که تنها رضا نورمحمدی را به عنوان بازیکن اهل تهران در اختیار دارد با 11 مرد غیرتهرانی از تاریخ پرسپولیس تهران دفاع خواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد