تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 افشين اسماعيل زاده هافبک پرسپوليس که فصل گذشته به صورت قرضي به تيم بيرامار پرتغال منتقل شده بود اين فصل با درخواست دايي به پرسپوليس بازگشت اما هنوز از ترکيب پرسپوليس دور است.



اسماعیل زاده در گفت‌وگویی در خصوص شرایطش می‌ گوید: بد نیستم، هر روز تمرین می‌ کنم تا بتوانم با صلاحدید آقای دایی به میدان بروم. من فصل گذشته در تیم بیرامار پرتغال بازی کردم و به صورت قرضی به این تیم منتقل شدم. اما در ابتدای فصل جاری در حالی که سران این باشگاه پرتغالی از من خواسته بودند تا با آنها قرارداد ببندم و اتفاقا مبلغ خوبی هم برای حضورم پیشنهاد داده بودند اما تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم و با آقای دایی همکاری کنم.

اسماعیل زاده در پاسخ به این سوال که به واسطه نیمکت نشینی هایش از این تصمیم پشیمان است یا نه گفت: نه پشیمان نیستم به هر حال آقای دایی در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی با پدیده در مورد من گفت که منتظر است پرسپولیس به شرایط آرام تری برسد تا بتواند از من استفاده کند. من هم منتظر همان فرصت هستم، فرصتی که مطمئن هستم اگر نصیبم شوم آن را از دست نمی‌ دهم. شک ندارم اگر آقای دایی فقط برای یک بازی به من فرصت بدهد کار را می‌ گیرم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد