تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 عضو باسابقه کادر فني استقلال عقيده دارد علت نتيجه خوب استقلال در اين فصل قابليت هاي هافبک هاي اين تيم است.



شاهرخ بیانی گفت: بازیکنان ما آماده بازی با گسترش هستند و آندو هم که در بازی های قبلی آماده نبود ،به شرایط آرمانی رسیده. در تیم ملی آنقدر به بازیکنان ما فشار آمده بود که آنها دیرتر از بقیه بچه ها آماده شدند. آندو هم در بدنسازی ما نبوده و ما در هفته های ابتدایی کمتر به او بازی دادیم تا آماده شود.


حنیف عمران زاده و امیر حسین صادقی به تمرینات گروهی برگشتند و از بازی با نفت مسجد سلمان از آنها استفاده میکنیم. با غیبت آنها ما مشکلات زیادی را در خط دفاعی داشتتیم و با بازگشت آنها این مشکلات برطرف میشود. به جز آنها هم بازیکن مصدوم دیگری نداریم و همه آماده بازی با گسترش هستند.


تیم امسال ما نسبت به پارسال جوانتر شده. امسال ما بازیکنان جوانی و خوبی داریم که قابلیت بازی در پست های مختلف را دارند. به خصوص هافبک های ما که در پست های مختلف دفاع و هافبک از آنها استفاده کردیم. ما از کرار در پست های مختلف استفاده کردیم . از هاشم بیگ زاده و خرسند نیا در دفاع وسط استفاده کردیم و یعقوب کریمی هم در سمت چپ و خدا را شکر این تغیرات هم جواب داده.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد