تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تراکتورسازي با سرمربيگري رسول خطيبي توانسته بازي‌هاي خوبي تا اينجاي فصل به نمايش بگذارد.




به گزارش تک گل، رسول خطيبي، سرمربي جوان و موفق تراکتورسازي بعد از پيروزي پرگل مقابل صباي قم در اين هفته بايد مقابل نفت مسجد سليمان قرار بگيرد. سرمربي اين تيم اميدوار است اين ديدار سخت را هم به سود خود به پايان برسانند. خطيبي در مورد اين ديدار و حواشي آن در نشست خبري پيش از بازي حرف زد.

نفت بدشانس بود

نفت یکی از مربیان خوب و باشخصیت ایران را در راس خود دارد و اعتقاد دارم که این تیم در بازی‌های گذشته فوتبال بدی را به نمایش نگذاشته است و به نظرم کمی بدشانسی آورده است و نباید فریب نتایج نه چندان خوب نفت را بخوریم. نفت مسجدسلیمان تیم دونده و جوانی است و امیدوارم بتوانیم برنامه‌های مورد نظر خود را در زمین اجرا و سه امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم.

بايد نقطه ضعف‌مان را برطرف کنيم

در شهر خودمان نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم و در بازی‌های خارج از خانه نیز می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و امیدوارم بتوانیم این نقطه ضعف را نیز برطرف و در بیرون از خانه نیز نتایج قابل‌قبولی کسب کنیم. از زمانی که کارم را در تراکتورسازی آغاز کرده‌ام، حتی در بازی‌های دوستانه نیز به دنبال سه امتیاز بودم و این تفکر در روح تیم جاری شده است و امیدوارم روند خوب خود را ادامه داده و با کسب امتیازات کامل در بازی‌های خانگی بتوانیم جزو تیم‌های مدعی لیگ باقی بمانیم.

به پرسپوليس فکر نمي کنم

به بازی با پرسپولیس فکر نمی‌کنیم و تمام توجه خود را برای بازی فردا جلب کرده‌ایم اما احتمال دارد که تغییراتی در ترکیب بازی فردا ایجاد کنیم.

آرزويم تشکيل شوراي حل مشکل تماشاگر است

مطمئن هستم که دلیل استقبال کم هواداران مربوط به بازی‌های تیم ما نمی‌شود و عوامل دیگری همچون ساعت برگزاری بازی‌ها و برخورد عوامل استادیوم مانع حضور تماشاگران در ورزشگاه می‌شود. در آن چهار سالی که در امارات بازی کردم، دیدم که حتی به تماشاگران برای تشویق تیم‌هایشان پول می‌دادند. ما با توجه به پتانسیلی که داریم، اگر بتوانیم امکانات لازم را برای تماشاگران مهیا کنیم، شادابی و نشاط را به جامعه القا می‌کنیم. چند سال است که پیشنهاد تشکیل شورای عالی فوتبال را در محافل مختلف می‌دهم و متاسفانه بهایی به صحبت‌های من داده نمی‌شود. شورایی که نماینده‌ای از هر ارگان مختلف در آن وجود داشته باشد و به بررسی مشکلات موجود در ورزشگاه‌ها بپردازد و تشکیل این شورا یکی از آرزوهای من است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد