تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اسکوچيچ معتقد است سليمي درون دروازه خوب ظاهر شده است و اميدوار است فردا با برد بازي آن ها به اتمام برسد.



دراگان اسکوچیچ درکنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سایپا گفت : ما اگر به دنبال صدر جدول هستیم ، نیازمند به برد در بازی فردا خواهیم بود و امیدوارم بازی فردا را ببریم. ما با سایپایی بازی داریم که فقط یک باخت دارد اما با توجه به اینکه نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده ایم امیدوارم برنده بازی باشیم.

وی  ادامه داد: هر فصل از مسابقات داستان خودش را دارد و باید شرایط را سنجید و نظر داد ، به عنوان مثال اگر رحمانی را داشتیم شرایط فرق می کرد اما این دلیل نمی شود که جاه طلبی ما کم شود و همیشه ما برد را می خواهیم که البته نیازمند به واقعیت های عینی است.

اسکوچیچ در مورد جایگزین بختیار و خط میانی فولاد گفت : هرچه از لیگ بیشتر می گذرد من و بازیکنانم با هم بیشتر آشنا می شویم اما اکنون پیدا کردن جایگزین برای بختیار بسیار سخت است، حتی اگر بازیکنی از اروپا بیاوریم به سختی می تواند جای  او را بگیرد، بختیار بچه اینجاست و شرایط بازی در اینجا را به خوبی بلد است اما خط میانی امسال ما بسیار فعالتر از خط میانی سال گذشته بوده است.

سرمربی فولاد درمورد افشین و خالدی نیز گفت: افشین و خالدی به تیم اضافه شده اند و در تمرینات هستند اما افشین شرایط بازی کردن را ندارد ، خالدی نیز فردا روی نیمکت خواهد بود تا در موقع لزوم از او استفاده کنم.

وی درمورد علی سلیمی و عبدالله کرمی گفت: من اطلاعاتی در مورد عملکرد بازیکنان در سال گذشته ندارم اما سلیمی بهترین بازیکن من در بازی با سپاهان بوده و از حضور او رضایت کامل را دارم. عدم حضور عبدالله کرمی به تیم ما ضربه ای نزده است.

اسکوچیچ در انتها گفت: ما به دنبال یک فوروارد که بتواند مشکل ما در گلزنی را حل کند هستم اما در این شرایط پیدا کردن چنین کسی سخت و زمان بر خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد