تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 اصغر شرفي مربي سابق تيم‌ملي‌ ايران که مجددا از آمريکا به ايران بازگشته است به علي دايي سرمربي پرسپوليس توصيه مي‌ کند، از پيشکسوتان و بزرگترهاي پرسپوليس کمک بگيرد.



شرفی می‌‌گوید: زمانی که من بعد از انقلاب به عنوان سرمربی تیم‌ملی‌ برگزیده شده ام پیش مرحوم دهداری رفتم و از او خواستم سر تمرین های ما حاضر شود و اگر اشکالی هست آن را به من بگوید. آقای دهداری ابتد نپذیرفت اما ایشان لطف کرد و در نهایت آمد. ما هر روز در تمرین شمار 2 امجدیه تمرین می‌ کردیم و پرویزخان از روی سکوها تمرینات ما را می‌ دید و من بعد از تمرین نقطه نظرات او را می‌ گرفتم.

شرفی ادامه می‌‌دهد: در آن روزها من از جام‌جهانی برگشته بودم و سرم هم پرباد بود اما باز هم فکر می‌ کردم باید حتما از نظر یک آدم باتجربه تر استفاده کنم. به نظر من علی دایی که آدم بزرگ و مهمی برای این فوتبال است باید مرز خود و پیشکسوتان را از بین ببرد و آنها را دعوت کند و ازشان مشاوره بگیرد، مطمئن باشید اشکالی هم پیش نمی‌ آید و پیشکسوتان پرسپولیس هم پولی از علی دایی یا باشگاه طلب نمی‌ کنند به هر حال اینها این همه تجربه دارند و شاید یک نکته اش به کمک دایی بیاید.

شرفی در ادامه حرف هایش می‌‌گوید: ما در تیم پاس مسئله پیشکسوت ها و احترام و فرمانبرداری از آنها را بسیار رعایت می‌ کردم که البته بخشی از این مسئله به موضوع سلسله مراتب و روحی نظامی حاکم بر باشگاه برمی گشت. اما همه اش هم همین نبود ما خودمان هم برای قدیمی ها ارزش قائل بودیم چیزی که من آن را زیاد در پرسپولیس نمی‌ بینم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد