تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 علي دايي اين فصل تاکتيک هاي مختلفي را در بازي هاي پرسپوليس به کار گرفته است.



او اگر چه با 1ـ3ـ2ـ4 دوست داشتنی و مورد علاقه اش فصل را شروع کرد اما بازی نه چندان درخشان این تیم در مقابل نفت تهران در همان بازی اول باعث شد تا انتقادات برخی از اهالی فوتبال و به خصوص پیشکسوتان در مورد تغییر سیستم این تیم در رسانه ها منتشر شود. پیشکسوتان پرتوقع پرسپولیس در مصاحبه های مختلف مدعی بودند که پرسپولیس باید همیشه با 2 مهاجم بازی کند و سیستم 2ـ4ـ4 بهترین روش برای مقابله با حریفان تهرانی و شهرستانی است. همین مساله باعث شد تا علی دایی با توجه به موجودیت نفراتش در بازی های بعدی دست به تغییر سیستم بزند. او در چند بازی متوالی با 2 مهاجم تیمش را راهی میدان کرد.

نوروزی ـ طارمی یا نوروزی ـ عباس‌زاده زوج خط حمله پرسپولیس را در آرایش 2ـ4ـ4 تشکیل داده اند اما این سیستم جدید هم باعث رستگاری سرخپوشان نشد تا در نهایت مصدومیت رضا نوروزی یک توفیق اجباری را برای سرمربی پرسپولیس ایجاد کرد. دایی پس از مصدومیت رضا نوروزی به همان آرایش 1ـ3ـ2ـ4 مورد علاقه اش برگشت و در قم مقابل صبا عباس‌زاده را به عنوان مهاجم نوک به میدان فرستاد. اینگونه بود که پرسپولیس پس از مدت ها در ورزشگاه خانگی صبا به یک پیروزی با ارزش دست یافت و با کسب 3 امتیاز به جایگاه خود در جدول سروسامانی بخشید. حال سوال این است که او در بازی خانگی مقابل تراکتورسازی باز هم با همان شیوه ای که باعث پیروزی او در قم شد به میدان خواهد رفت یا به واسطه برگزاری این بازی در تهران و برای ارائه یک بازی هجومی تر با 2 مهاجم و سیتم 1ـ3ـ2ـ4 تیمش را ارنج خواهد کرد؟

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد