تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مدیرعامل باشگاه استقلال در حکمی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون را به سمت مشاور فرهنگی این باشگاه منصوب کرد.



به گزارش "تک گل" در جلسه اخیر باشگاه استقلال که با حضور بهرام افشارزاده، داریوش ارجمند، محسن خدایی و امیر عرب برگزار شد، داریوش ارجمند به عنوان مشاور فرهنگی باشگاه استقلال انتخاب شد. در این جلسه داریوش ارجمند سخنان خود را خطاب به افشارزاده این گونه آغاز کرد: بسیار خوشحال هستم که در اینجا حضور دارم. شما رستم ورزش ایران هستید و همیشه در تمامی سمت‌های خود عملکرد بی نظیری داشته‌اید. حضور شما برای باشگاه استقلال یک افتخار است و تمامی کسانی که اخبار باشگاه استقلال را پیگیری می‌کنند، عملکرد عالی شما را می‌بینند. شما فردی خالص هستید و می‌دانم که با خودتان برای انجام امور عهد بسته‌اید و هیچ چشمداشتی ندارید.

افشارزاده نیز با ابراز خوشنودی از حضور داریوش ارجمند در کنار مجموعه استقلال گفت: داریوش ارجمند مردی با چهره زیبای ظاهری و درونی، بزرگمردی پاک و هنرمندی توانا، خالق فیلم‌های قرآنی و خلق و خوی انسانی است. همیشه سعی می‌کنم با احساس کار کنم. از سال‌های پیش ورزشی بودم و با ورزشکاران دوست هستم. برای آمدن به استقلال هم زمانی که به من تکلیف شد، قبول کردم و برای همین با تمام وجود کارهایم را انجام می‌دهم.

ارجمند در پاسخ به این صحبت‌های افشارزاده گفت: در این راه مسائل آزار دهنده زیاد است اما می‌دانم که شما مدیری با دل بزرگ هستید. همینطور امیر قلعه‌نویی که مرد یگانه فوتبال ایران است و کارنامه قابل دفاعی دارد و می‌دانم او هم بی چشمداشت و فقط برای استقلال تلاش می‌کند. من شما را مدیری می‌شناسم که کار خود را بلد است و از مهره‌های خود مانند یک شطرنج باز به خوبی استفاده می‌کند. شما با انتخاب قلعه‌نویی در استقلال همدلی ایجاد کرده‌اید و این موضوعی است که هواداران آن را می‌بینند. قلعه‌نویی فردی است که مورد عنایت خداوند است و مطمئنا هیچ کس نمی‌تواند اندازه زحمت‌های او از وی تقدیر کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد