تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: پرسپوليس بعد از گل اول مي‌توانست دو گل ديگر به ما بزند.



رسول خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پرسپولیس ادعا کرد حریف می توانست 2 گل دیگر بزند و بازی با مساوی کند. گزیده حرف های سرمربی تراکتورسازی را در زیر می خوانید:

پرسپولیس می توانست 2 گل دیگر به ما بزند
اولین چیزی که باید بگویم تشکر از هر دو تیم است زیرا دوست نداشتند بازی به حاشیه برود و معمولا بازی این دو تیم حاشیه‌دار می‌شد اما خوشبختانه در این بازی ما و پرسپولیس اخلاق را نباختیم. در نیمه اول مطالبی که به بازیکنان گفتیم انجام ندادند به خصوص مدافعان وسط ما که پرسپولیس می‌توانست گل دوم و سوم را هم بزند. در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و از دقیقه 60 کار را در دست گرفتیم و در همان دقایق هم پرسپولیس می‌توانست گلزنی کند.تعویض‌هایمان هجومی بود و به بازیکنانم گفتم اگر سه گل هم بخوریم نباید از شخصیت هجومی تیم کم کنیم و از شانس‌های گل‌مان به بهترین شکل استفاده کردیم. پرسپولیس بعد از گل اول می‌توانست دو گل دیگر به ما بزند.

جدول را نگاه نکرده ام
من تا همین الان جدول را نگاه نکرده‌ام و نمی‌دانم کدام تیم دوم است یا سوم، تیم من در این فصل تغییرات زیادی داشته و تلاشم این بود که تیم شخصیت پیدا کند و فوتبال زیبایی بازی کند. ما شخصیت تیمی پیدا کرده‌ایم و امیدوارم تا آخر مسابقات این شرایط را داشته باشیم و در نیم فصل به جدول فکر می‌کنم تا به قهرمانی فکر کنم. هدفم چیز دیگری است و می‌خواهم تیمم را آسیایی کنم اما انشالله که قهرمان شویم.

در مورد داوری حرفی ندارم
تاکنون در مورد داوری حرف نزده‌ام اما یک مقدار صالحی بازی را اداره کرد و برخی خطا‌ها را نمی‌گرفت و بازیکنانم عصبی می‌شدند ولی اصلا بحث پنالتی نبود.

نباید تماشاگران مان را از دست بدهیم
از تماشاگران تشکر می‌کنم که برخی از آنها از دو روز پیش به تهران آمدند و خدا را شکر که آنها دست پر تبریز برمی‌گردند ولی باید مشکل‌مان در تبریز حل شود آنها سختی می‌کشند و باید با نظمی و شهریاری صحبت کنم که تماشاگران‌مان را از دست ندهیم زیرا همه تراکتورسازی را با تماشاگرانش می‌شناسند.

فرصت دهند، فوتبال تبریز را احیا می کنم
باید به من فرصت داده شود چون هواداران تراکتورسازی اکنون نتیجه می‌خواهند و هر وقت  به من اعتماد کنند من هم برای تیم‌های پایه برنامه می‌دهم زیرا به جوانان اعتقاد دارد و آن زمان می‌توانم فوتبال تبریز را احیا کنم.

فرصت ریکاوری نداریم
سوال شما باید جواب طولانی داشته باشد ما امکانات این را نداریم که بازیکنان‌مان را خوب ریکاوری کنیم اما امروز بازی انجام شد که خیلی درگیرانه بود و بازی پرفشار بود اگر بازیکنی به زمین می‌خورد عمدی نبود و به خاطر درگیری فوتبال بود

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد