تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 شکست پرسپوليس در ورزشگاه خانگي مقابل تراکتورسازي وجه بدي را براي دايي و بازيکنان اين تيم به همراه داشت. به طوري که پس از پايان مسابقه هواداران اين تيم با شعارهايي خواهان تغيير و تحول در کادرفني تيمشان شدند.



ناراحتی هواداران پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی به حدی بود که 2 تن از آنها دچار عارضه سکته شده و تعدادی از آنها نیز با شعارهایشان خواهان جدایی علی دایی و استعفای او از مقام سرمربیگری پرسپولیس شدند. دوربین های متعدد تلویزیونی از جمله دوربین نود پس از پایان مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی با هواداران پرسپولیس گفت‌وگو کرد و آنها در این مصاحبه ها بخصوص در گفت‌وگو با دوربین نود خواهان استعفای دایی شدند. هر چند که عادل فردوسی پور نه تنها هیچ کدام از این آیتم ها را در برنامه اش پخش نکرد بلکه هیچ اشاره ای هم به این اتفاق نداشت. به هر حال تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا بازیکنان پرسپولیس در تمرین دیروز و امروز با جدیت بیشتری به تمرینات بپردازند.

محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه طی دو روز اخیر انگیزه زیادی را بین بچه ها می بینم. به طوری که آنها در گفت‌وگو با همدیگر و جلسه ای که با آقای دایی داشتند هم قسم شدند در بازی روزجمعه با قدرت حاضر شده و 3 امتیاز را بگیرند. من امیدوارم هواداران پرسپولیس هم به ورزشگاه آزادی بیایند و مثل بازی با تراکتور سکوها را پر کنند. چرا که مطمئن هستم بازی زیبایی را خواهند دید و دست پر و با خوشحالی استادیوم را ترک خواهند کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد