تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حميد درخشان سرمربي جديد پرسپوليس بعد از حدود2 دهه دوباره هدايت قرمزپوشان را برعهده خواهد گرفت.



آخرین باری که درخشان سرمربی پرسپولیس بود به سال 1376 و برد 3 بر صفر در دربی مقابل استقلال برمی گردد. البته درخشان در آن زمان تیم ساخته و پرداخته و پرستاره استانکو پوکله پوویچ را در اختیار گرفته بود. او که قبل از این هم سرمربی پرسپولیس بود، بعد از این بازی جای خود را به مت کوویچ دیگر مربی اهل منطقه بالکان داد و بعد از اختلاف با وی برای همیشه از پرسپولیس رفت.

درخشان 2 سال پیش قبل از انتخاب مانوئل ژوزه به عنوان سرمربی پرسپولیس قرار بود در سمت سرمربی زیرنظر علی پروین تیم را هدایت کند که این اتفاق نیفتاد. او که در تیم هایی مثل شهرداری تبریز، سرخپوشان، شاهین بوشهر، داماش گیلان و ... مربیگری کرده است، بدون کسب عنوان قابل توجه و پس از حدود 2 فصل بیرون نشستن ناگهان سرمربی پرسپولیس شد. ظاهرا امروز از ساعت 8 صبح به حمید درخشان اطلاع داده اند که سرمربی پرسپولیس خواهد بود. او به همراه حسین عبدی و علیرضا امامی فر هدایت پرسپولیس را به صورت موقت برعهده خواهد گرفت در حالی که بعید به نظر می‌ رسد هواداران چندان از این انتخاب راضی باشند.

درخشان چالش سختی را در چند جبهه پیش رو دارد، اول کسب نتیجه، دوم کسب مقبولیت و سوم جنگ با علی دایی که بعید است بعد از این برکناری ساکت بنشیند.




 سرمربي جديد پرسپوليس براي حضور در اين باشگاه از علي پروين رخصت گرفت.

حمید درخشان که امروز به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس و جانشین علی دایی معرفی شد برای حضور در این باشگاه از علی پروین رخصت گرفت.

قرار است درخشان امروز عصر در ورزشگاه درفشی‌فر برای اولین مرتبه تیم پرسپولیس را تمرین بدهد.

هیات مدیره باشگاه امروز دایی را از سمت خود برکنار کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد