تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ به خاطر پرسپوليس جام جهاني را از دست دادم اما هيچ اعتراضي نکردم.



 محمد نوری پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل راه آهن در مورد سختی‌هایی که در تیم پرسپولیس وجود داردمد نور،‌ اظهار داشت: ما به این شرایط عادت کرده‌ایم. به هر حال پنج سال است که در این تیم هستم و این سختی‌ها را گذرانده‌ایم. دیگر این مسائل برای ما عادی است اما خدا را شکر این برد از لحاظ روحی برای بازیکنان خوب شد و شرایط بهتری کسب کردیم و امیدوارم بازی بعدی هم پیروز از میدان خارج شویم.

وی در مورد آینده پرسپولیس یادآور شد:‌ قطعا تیم می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. بازیکنان خوبی داریم و کم‌کم می‌توانیم به صدر جدول  نزدیک شویم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه به خود او نسبت به سایر افراد بیشتر سخت گذشته، خاطرنشان کرد: من به خاطر پرسپولیس جام جهانی را از دست دادم. در اوایل فصل نیمکت‌نشین شدم و هیچ اعتراضی هم نکردم. در حالی که حقم بود بازی کنم اما روز به روز بهتر می‌شوم و مطمئن باشید جایگاه خود را در تیم ملی به دست می‌آورم و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا به میدان بروم.

نوری در خصوص خوشحالی پس از گلش گفت:‌ آن حرکت الکی بود، خودم هم نفهمیدم چه کار کردم!




 مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: رفته رفته بهتر مي‌شويم و شرايط مناسب‌تري پيدا خواهيم کرد.

 محسن بنگر بعد از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل راه‌آهن گفت: بازی خوبی بود تا دقیقه 60_ 70 عملکرد خوبی داشتیم اما کم کم افت بدنی پیدا کردیم اما بازی به بازی بهتر می‌شویم.

وی افزود: فشار زیادی روی تیم بوده و یک مقدار افت کردیم اما هر روز بهتر خواهیم شد. بازی بعدی ما مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی است. انشاءالله با حضور هواداران‌مان وضعیت بهتری پیدا خواهیم کرد. همه امتیاز از دست می‌دهند و می‌توانیم کم کم بالا بیاییم و به وضعیت‌مان سر و سامان بدهیم.

مدافع پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: زمان زیادی تا لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است و تا آن زمان وضعیت تیم سر و سامان پیدا می‌کند.

وی در مورد عملکرد والیبال و کشتی خاطرنشان کرد: به عملکرد آنها افتخار می‌کنیم و اگر وقت شد به استقبال آنها می‌رویم.

بنگر در مورد اینکه چرا فوتبال نمی‌تواند مثل سایر رشته‌ها رشد کند عنوان کرد: متاسفانه در فوتبال زیرآب‌زنی خیلی زیاد است. در والیبال و سایر رشته‌ها یک مسئول وجود دارد اما در فوتبال این چنین نیست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد