تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس طرح معاوضه رضا حقيقي با کاپيتان ذوب‌آهن را منتفي دانست و ابراز اميدواري کرد يکي از دو بازيکن مدنظرشان از ذوب‌آهن به جمع سرخپوشان ملحق شود.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" حمید درخشان در حاشیه مراسم ختم مرتضی احمدی گفت: فکر می‌کنم مرحوم احمدی یکی از تأثیرگذارترین افراد در جامعه هنری بود. ما پرسپولیسی‌ها مرحوم احمدی را دوست داریم چرا که ایشان یکی از هواداران این تیم بود و همیشه از پرسپولیس حمایت می‌کرد. جای مرحوم احمدی همیشه در بین پرسپولیسی‌ها خالی است و جا دارد برای ایشان طلب آمرزش کرده و به خانواده‌اش تسلیت بگویم.

وی افزود: من هر آنچه از مرحوم احمدی به یاد می‌آورم خاطرات خوب است، چه حضورش در ورزش به عنوان هوادار پرسپولیس چه نقش‌آفرینی‌ها و اجراهایش در رادیو و تلویزیون. آقای احمدی یکی از بهترین‌های بازیگری و اجرا در صداوسیما بود و هرگز صدا و تصویر ایشان را از یاد نخواهیم برد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص خط خوردن محمد نوری از فهرست نهایی تیم ملی گفت: یکی از خوب‌هایی که کی روش جا گذاشته و همراه تیم ملی به جام ملت‌ها نمی‌برد محمد نوری است. کی‌روش می‌توانست نوری را همراه تیم ملی به جام ملت‌ها ببرد و قطعا او به تیم ملی کمک می‌کرد. با این حال این سلیقه کی‌روش است و ما به آن احترام می‌گذاریم. با تمام احترامی که برای کی‌روش و نظراتش قائلم اما فکر می‌کنم نوری یکی از جامانده‌ها است که خیلی می‌توانست به تیم ملی کمک کند.

درخشان در ادامه به تشریح برنامه‌های تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات پرداخت و گفت: در روزهای گذشته با خیلی از بازیکنان و باشگاه‌ها مذاکراتی داشتیم و در یکی دو روز آینده بازیکنانی را جذب می‌کنیم.

وی موضوع معاوضه رضا حقیقی با قاسم حدادی‌فر را منتفی دانست و گفت: ما فقط از باشگاه ذوب‌آهن درخواست جذب حدادی‌فر را کرده‌ایم و امیدوارم این درخواستمان با موافقت ذوبی‌ها مواجه شود. بدون شک نه حقیقی را معاوضه می‌کنیم و نه هیچ بازیکن دیگر را چرا که به تمام بازیکنان خود نیاز داریم.

درخشان یادآور شد: پیش از طرح درخواست جذب حدادی‌فر از باشگاه ذوب‌آهن، خواهان محسن مسلمان از این باشگاه شده بودیم و امیدوارم باشگاه ذوب آهن یکی از این دو بازیکن را در اختیار باشگاه پرسپولیس بگذارد.

وی همچنین اعلام کرد که سرخپوشان فعلا برای جذب مدافع ژاپنی مدنظرشان دست نگه داشته‌اند.

درخشان از شرایط حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که فعلا در بازداشت به سر می‌برد ابراز بی‌اطلاعی کرد و همچنین موضوع کمک مالی هدایتی به باشگاه پرسپولیس را با بیان اینکه از چنین مسئله‌ای خبر ندارد بی‌پاسخ گذاشت.

سرمربی پرسپولیس از مسئولان سازمان لیگ خواست مدت نقل و انتقالات میان فصل را تمدید کنند و گفت: باشگاه‌هایی چون پرسپولیس با توجه به برخی مشکلات نتوانستند به موقع برای جذب بازیکن اقدام کنند به همین خاطر از سازمان لیگ می‌خواهیم مدت نقل و انتقالات میان فصل را تمدید کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد