تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تيم فوتبال ذوب آهن در هفته دهم مسابقات ليگ برتر ميزبان تيم استقلال تهران است.



به گزارش "تک گل"، استقلال، برای پس گرفتن صدرجدول رده‌بندی لیگ‌برتر، در اصفهان به مصاف حریف سختکوشی می‌رود که در 4 سال گذشته فقط یک بار برابر این تیم به پیروزی رسیده و 4 بار برابر این حریف بازنده شده است.

1. آخرین بازی 2 تیم در روز 6 بهمن 92 به تساوی یک ـ یک رسیده است.

2. در 20 بازی آخری که بین ذوب‌آهن و استقلال در لیگ صورت پذیرفته، استقلال صاحب 7 برد، 7 مساوی، 6 باخت، 21 گل زده و 20 گل خورده شده است.

3. 6 بازی انجام گرفته بین استقلال و ذوب‌آهن از جمع 9 بازی مشترک است، استقلال برابر راه‌آهن 2ـ1 برده و ذوب‌آهن برابر این حریف 2ـ2 کرده است. استقلال، استقلال خوزستان را یک ـ صفر برده و ذوب‌آهن برابر استقلال خوزستان به تساوی یک ـ یک رسیده است، استقلال به سپاهان 3 ـ1 باخته اما ذوب‌آهن با استقلال خوزستان به تساوی یک ـ یک رسیده است.

استقلال برابر سایپا 3ـ2 برنده شد اما ذوب‌آهن به سایپا یک ـ صفر باخته اند. استقلال 3ـ صفر پیکان را برده و ذوب‌آهن یک ـ صفر برابر پیکان به پیروزی رسیده است و سرانجام استقلال 3 ـ صفر گسترش فولاد را برده و ذوب‌آهن 3ـ2 بد گسترش فولاد باخته است.

4. استقلال با یک برد در 2 صورت صدرنشین می‌ شود، اول اینکه تراکتور به سپاهان ببازد اما اگر تراکتور با سپاهان مساوی کند، استقلال باید با اختلاف 5 گل ذوب‌آهن را ببرد تا صدرنشین باشد.

5. یحیی گل‌محمدی در فروردین امسال زمان هدایت نفت، برابر استقلال یک ـ صفر برنده شده و حالا قلعه‌نویی قصد گرفتن انتقام از حریف را دارد.

6. استقلال در هفته سوم و در همین ورزشگاه 3 ـ 1 برابر تیم فوتبال سپاهان بازنده شده است.

7. ذوب‌آهن با 7 امتیاز در صورت کسب برد، حداکثر می‌ تواند به رتبه نهم مسابقات لیگ صعود کند!

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد