تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ذيحساب باشگاه پرسپوليس گفت: از سوي هيئت مديره براي پرداخت‌هاي بدون وقفه هفتگي به بازيکنان پيش‌بيني‌هاي لازم صورت گرفته است.



ایمان‌زاده درباره شرایط مالی باشگاه پرسپولیس و نحوه پرداختی‌ها به بازیکنان این تیم به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: تا هفته یازدهم مسابقات لیگ، بیش از 30 درصد از قرارداد فصل 94 – 93 بازیکنان به آنها پرداخت شده است.

وی افزود: طبق مصوبه هیئت مدیره و با دستور رئیس آن و پیگیری سرپرست باشگاه، سه هفته است که برنامه پرداخت هفتگی به بازیکنان را اجرا می‌کنیم که در مجموع همراه با دیگر پرداخت‌ها 30 درصد از قرارداد بازیکنان را پوشش داده است.

ذیحساب باشگاه پرسپولیس ادامه داد: طبق برنامه، سه‌شنبه هر هفته فهرست پرداخت‌ها آماده شده و تامین اعتبار مالی صورت می‌گیرد و در روز چهارشنبه تا پایان وقت اداری پرداخت انجام می‌شود. البته در مواقع نادری، پرداخت به صبح روز پنجشنبه می‌کشد.

ایمان‌زاده خاطرنشان کرد: طبق دستور رئیس هیئت مدیره، تامین اعتبار مالی لازم به شکلی برنامه‌ریزی شده است که حتی اگر اسپانسر باشگاه در مواقعی منابع مالی لازم را تامین نکند، مشکلی پیش نخواهد آمد و وجوه مورد نظر از محل‌های دیگری که پیش بینی شده، تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی باشگاه به گونه‌ای است که این رویه تا آخر فصل ادامه خواهد داشت، گفت: آقای سیاسی حتی در جمع بازیکنان اعلام کردند که معوقات آنها در فصل 93 – 92 پیگیری شده و برای پرداخت آن تا آخر فصل فکر خواهد شد.

ذیحساب باشگاه پرسپولیس افزود: بازیکنان باید خیال‌شان از هر جهت راحت باشد که مبالغ مورد نظر تا پایان هفته به حساب آنها واریز خواهد شد. نظر رئیس هیئت مدیره این است که اعضای تیم نگران حقوق خود نباشند، چرا که هیئت مدیره موارد مورد نظر را مصوب کرده و توسط سرپرست باشگاه برای اجرا به ما ابلاغ شده است.

ایمان‌زاده گفت: پرداخت‌ها به شکلی محاسبه شده که در اواخر فصل، 10 تا 15 درصد حقوق اعضای تیم باقی می‌ماند که آن هم در زمان تسویه حساب به آنها پرداخت خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد