تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بختيار رحماني که در ابتداي فصل پايش را به تيغ جراحان سپرده فعلا از ميادين به دور است و اين اتفاق در حالي رخ داده که هافبک ملي‌پوش سابق فولاد مشکلات خدمتي هم دارد.



به گزارش "تک گل" رحماني درباره دليل عدم دعوتش به اردوي جديد تيم ملي گفت: الان مصدوم هستم و هیچ آدم عاقلی کسی را که رباط صلیبی پاره کرده به تیم ملی دعوت نمی‌کند اما مطمئن باشید همین امروز هم اگر مصدومیتم برطرف شود، فردا به تیم ملی دعوت می‌شوم.

اين در حالي است که گفته مي‌شود مشکلات کارت معافيت کاپيتان فولاد دليل عدم دعوتش به تيم ملي بوده است: فعلا منتظر یک سری بررسی‌ها هستم. باید ببینم نتیجه این بررسی‌ها چه می‌شود و در نهایت چه تصمیمی درباره‌ام گرفته می‌شود.

رحماني در ادامه گفت: چند روزی است که اصلا اهواز نیستم و برای دیدن مادرم به کرمانشاه آمده‌ام. مدت‌هاست منتظر یک وقفه در فوتبالم بوده تا مدتی من را کنار خودش ببیند. هرچند هیچ‌وقت راضی به مصدومیتم نبوده اما فکر کردم الان وقت مناسبی برای این دیدار باشد. چه کنم؟ نمی‌گذاشتند آرامش داشته باشم و به زندگی‌ام برسم. نمي خواهم درباره‌اش حرف بزنم. مسوولان فولاد هرطور که می‌توانند از من حمایت می‌کنند. آقای دهکردی واقعا به من لطف دارند. اسکوچیچ هم همیشه من را دوست داشته و هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد.

بختيار رحماني صحبت درباره شايعات حضورش در استقلال را به بعد از بهبودي‌اش موکول مي‌کند و مي‌گويد: بگذارید وضعیت پایم بهبود پیدا کند، آن وقت درباره این مسائل صحبت می‌کنم.

در حالي که شايعه خودکشي يکي از بازيکنان سابقا ملي‌پوش در برخي سايت‌ها منتشر شده بود، رحماني در اين باره مي‌گويد: چی؟ من؟ خودکشی؟ چه کسی این حرف‌ها را زده؟ چرا من باید هر روز مشغول تکذیب کردن دروغ دیگران باشم؟ باور کنید یک ماه است که نه مصاحبه کرده‌ام و نه در رسانه‌ها بوده‌ام و همین موضوع باعث شده حالم خیلی بهتر شود. دیگر چه اهمیتی دارد که بعضی سایت‌ها چه می‌نویسند؟ چرا باید قرص بخورم؟ (می‌خندد) هیچ وقت در زندگی‌ام به اندازه این روزها شاد نبودم و اینقدر حالم خوب نبوده! نه مریضم و نه خودکشی کرده‌ام.

رحماني در پايان شايعه خداحافظي و دل‌زدگي‌اش از فوتبال را هم تکذيب مي‌کند: 6 ماه دوری از فوتبال تا به حال کسی را نکشته است. ضمن اینکه من در حال حاضر دوران مصدومیتم را می‌گذرانم و باید این دوره بگذرد تا بتوانم مثل فوتبالیست‌های دیگر تمرین کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد