تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 عباس سرخاب، سرمربي تيم فوتبال کارگر بنه‌گز بوشهر پس از شکست 3 بر صفر تيمش مقابل پرسپوليس از نمايش تيمش ابراز رضايت کرد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، مشروح حرفهای سرخاب را بخوانید :

آبرومند بودیم
خدا را شکر می‌کنم که توانستیم فوتبالی آبرومندانه را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم و از این بازی راضی هستم. یک مقدار روی کم‌تجربگی بازیکنان‌مان اشتباهاتی داشتیم و البته اشتباهات فنی هم بود اما باید بگویم این تیم در 25 روز آماده رقابت‌های جام حذفی شده و مقابل پرسپولیس یک بازی سنگین را انجام دادیم.

پرسپولیس از لیگ بهتر بود
بازی مقابل تیم بزرگی همچون پرسپولیس بسیار سخت است و جا دارد پیروزی این تیم را به کادرفنی، بازیکنان و هوادارانش تبریک بگویم.  باز هم می‌گویم سود ما از این بازی بیشتر از پرسپولیس بود و امیدوارم بتوانیم در آینده از تجربیاتی که در این بازی کسب کردیم، بهره ببریم.البته پرسپولیس در دیدار مقابل کارگر بنه‌گز به مراتب بهتر از مسابقات لیگ برتر عمل کرد.

ناراحت شدم
من خاطرات خوبی از این ورزشگاه دارم و امروز خیلی ناراحت شدم که آزادی خالی از تماشاگر بود. یک ساعت قبل از بازی در ورزشگاه قدم زدم و خاطرات گذشته برایم زنده شد.

ما معتاد نداریم
در تیم من مواد مخدر و از این مسائل وجود ندارد و چیزی در این مورد نشنیده‌ام. همیشه از این بحث‌ها زیاد است به مانند موضوع جادو در فوتبال. زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم از این مسائل نبود و فقط می‌توانم بگویم برای آنهایی که از این مواد استفاده می‌کنند، متأسفم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد