تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

(صحبتهای خطیبی پس از بازی با پیکان)

رسول خطيبي سرمربي تراکتورسازي مسووليت شکست مقابل تراکتور را برعهده گرفت



خطیبی که بعد از این شکست ناباورانه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود در جواب خبرنگاران چنین گفت:

شرمنده هواداران شدم
از همه هواداران عذرخواهی می کنم.شرمنده آنها شدم.بابت از دست رفتن این سه امتیاز واقعا عذرخواهی می  کنم.غیر از 10 دقیقه اول همه بازی در اختیار ما بود.تا زمانیکه 10 نفره شدیم از آنها سر بودیم.گلی که ابتدای بازی دریافت کردیم یک شوک بود و فکر می کنیم این شوک باعث استرس بچه ها شد.

بازیکنان با تمام وجود بازی کردند
از بچه ها راضی هستم اگرچه  بی دقتی کردیم و فرصت ها را از دست دادیم. فکر می کنم هوادارانی که فوتبال را می فهمند به لحاظ کیفیت از بازی تراکتورسازی راضی باشندچون بچه های ما با تمام وجود بازی کردند.

پیکان دفاعی بود
تیم ما هجومی است و در مقابل پیکان هرگز جانب احتیاط را رها نکرد.حتی وقتی 10 نفره بودیم هم پیکان با یک نفر حمله می کرد و اشتباه من باعث این باخت شد.البته با اینکه شکست خوردیم بازی تماشاگرپسندی ارائه کردیم.ما در بازی حریف را تحت فشار قرار دادیم.

پیکان نقطه قوت ما را مهار کرد
پیکان نقطه قوت ما را خوب مهار کرده بود.باید روی این مساله بیشتر کار کنیم. در تمرینات تلاش بیشتری انجام بدهیم.اعتقاد دارم پیکان ما را خوب آنالیز نکرده بودند من اعتقاد دارم بازیکنان تهاجمی ما خوب پا به توپ نشدند.من نمی خواهم شکست را توجیه کنم. چند نفر از بازیکنان ما سرماخوردگی داشتند و این باعث شد کیفیت بازی پایین بیاید.ما به لحاظ بدنی کم نیاوردیم.در نیمه دوم که 10 نفره شدیم هم فشار زیادی آوردیم.

رحمتی باید اخراج می شد
من اعتقاد دارم باید 5 دقیقه وقت اضافی گرفته می شد ولی این اتفاق نیفتاد.ما از نظر ضعف داوری بیشترین لطمه را خوردیم.جباری داور خوبی است ولی به نظر من در صحنه پنالتی رحمتی باید اخراج می شد.یک بازیکن تیم پیکان هم می توانست 4 کارت زرد بگیرد که داور یک کارت زرد هم نداد.

آل نعمه مصدوم شد
ما همه چیزمان هماهنگ بود.متاسفانه آل نعمه بدشانسی آورد و مصدوم شد.از او پرسیدم می توانی بازی کنی که گفت می توانم ولی با تغییراتی که در نیمه دوم دادیم مجبور به تعویض او شدیم.

باخت های ما پیروزی به همراه دارد
برخی شکست ها برای ما برد محسوب می شود.مقابل پدیده هم شکست خوردیم اما بعدا به بردهای خوبی رسیدیم.این باخت هم به ما کمک می کند که ضعف هایمان را برطرف کنیم.بازیکنان هم در رختکن گفتند صدر را راحت به دست نیاوردیم که راحت از دست بدهیم.

هواداران بیخود اعتراض نمی کنند
من احساس می کنم هواداران بی جهت اعتراض نمی کنند.حتما کاری صورت گرفته است که اعتراضی را در پی دارد.بهتر است بیشتر این موضوع را باز نکنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد