تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 جاسم کرار هافبک طراح آبي‌پوشان را مي‌ توان در ديدار مقابل پارسه ستاره بي چون و چراي استقلال لقب داد.

هافبک عراقی استقلال که در این فصل بارها و بارها ناجی امیر قلعه‌نویی و تیمش شده است در این بازی هم در نیمه دوم و بعد از تعویض با مهدی کریمیان، جریان بازی را به نفع استقلال تغییر داد و با دو گلی که زد، این تیم را به جمع 8 تیم نهایی جام‌حذفی روانه کرد.

کرار روی صحنه گل دوم با یک ضربه چیپ دیدنی دروازه حمید نشاط جو را گشود و استقلال موفق شد این بازی با نتیجه 4 ـ 2 به نفع به پایان برساند.







 مدافعان استقلال و دو بازيکن از پارسه تهران آزمايش دوپينگ دادند.

در پایان دیدار استقلال - پارسه تهران، امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده از استقلال و حسین قهارپور و حامد مزینی منفرد از پارسه آزمایش دوپینگ دادند.







 آندو تيموريان با ابراز خوشحالي از برد تيمش مقابل پارسه اميدوار است تيمش با ادامه اين روند به قهرماني جام‌حذفي نزديک شود.

آندو گفت: جا دارد به تماشاچیان استقلال تبریک بگویم بازی خیلی سختی هم برای استقلالی ها و هم برای پارسه بود. اول بازی گره خود اما توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و 4 گل به حریفمان بزنیم.

وی ادامه داد: جام‌حذفی جامی است که باید از کمترین موقعیت استفاده کرد، برای پارسه احترام خاصی قائلم و امیدوارم که در مسابقات آینده شان موفق باشند.

سوال دیگر خبرنگاران درباره حضور مثبت کرار در استقلال بود که او گفت: اینکه استقلال با کرار یا بدون او تیم متفاوتی است را باید از سرمربی پرسید، کرار امروز خیلی خوب بازی کرد و دو گل زیبا هم به ثمر رساند اما تمام بازیکنان کمک می‌ کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

وی در مورد شایعه جدایی اش در نیم فصل از جمع آبی‌پوشان پاسخ داد: ترجیح می‌ دهم به این سوال پاسخ ندهم اما همین را بگویم که خیلی قول دادند اما به قول هایشان عمل نکردند. این مساله در آینده مشخص می‌ شود.







 محسن فروزان با ناراحتي رختکن را ترک کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخي نداد.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و پارسه در جریان مسابقات جام حذفی امروز با برتری 4 بر 2 استقلال به پایان رسید.

محسن فروزان بازیکن تیم استقلال با عصبانیت از رختکن بیرون آمد و با ناراحتی از جلوی خبرنگاران گذشت و مصاحبه نکرد.

*محمودرضا بابایی مدیر روابط عمومی استقلال وقتی با عدم مصاحبه بازیکنان مواجه شد در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه شما به بازیکنان گفته ای مصاحبه نکنند گفت: نه این موضوع هیچ ربطی به باشگاه ندارد.

* تمرین تیم فوتبال استقلال فردا ساعت 16 در کمپ مرحوم حجازی برگزار می‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد