تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پيش از ديدار اين تيم مقابل پيکان با حضور تمام بازيکنان برگزار شد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس پيش از ديدار اين تيم مقابل پيکان در درفشي فر با حضور تمام بازيکنان و بدون غايب برگزار شد.

در اين تمرين که محمد پنجعلي و ضيا عربشاهي از پيشکسوتان پرسپوليس نيز حاضر بودند، حميد درخشان ابتدا بازيکنانش را در دو گروه تقسيم کرد و بعد از گرم کردن و وزنه زدن، فوتبال درون تيمي و تاکتيکي را در نظر گرفت.

* مجتبي محرمي که از سوي باشگاه به عنوان مشاور معرفي شده در اين تمرين هم حاضر شد و از نزديک شاهد آماده‌سازي بازيکنان براي ديدار با پيکان بود.

* حميد علي‌عسگري بازيکن مصدوم پرسپوليس بعد از انجام تمرين زودتر از ساير بازيکنان درفشي فر را ترک کرد.

* فريادهاي حميد درخشان بر سر بازيکنان در حين تمرين تاکتيکي از نکات جالب بود و سرمربي سرخ‌پوشان از بازيکنان مي‌خواست به بازي خود سرعت بدهند و با پاس‌هاي کوتاه و بلند به فضاسازي توجه کنند.

* نيلسون و سوشا مکاني زير نظر نادر باقري مربي دروازه‌بانان تيم به تمرين اختصاصي مشغول بودند که انگيزه و شادابي سوشا مکاني در اين تمرين قابل توجه بود.

* مهدي دغاغله، بازيکن مصدوم پرسپوليس هم در اين تمرين حاضر بود و زير نظر مربي‌بدنساز و کادر پزشکي تمرينات آماده‌سازي خود را پشت سر گذاشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد