تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مربي تيم ملي فوتبال کشورمان امروز ميهمان تمرين پرسپوليس در ورزشگاه درفشي‌فر بود.



تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا در سالن وزنه درفشی‌فر حاضر شدند و به تمرین بدنسازی پرداختند.

* در حالی که حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفته بود تنها 48 ساعت قبل از بازی‌ها خبرنگاران و هوادران نمی‌توانند در تمرین حاضر شوند اما امروز باز هم جلوی ورود خبرنگاران و هواداران به درفشی‌فر گرفته شد و زمانی که تمرین بدنسازی بازیکنان پرسپولیس به اتمام رسید خبرنگران با درخشان صحبت کردند و او هم مجوز ورود آنها را صادر کرد. همچنین معدود هواداران حاضر در ورزشگاه روی سکوها مستقر شده و این تمرین را از نزدیک تماشا کنند.

* مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان و محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز از نزدیک تمرین سرخ‌پوشان را تماشا کردند البته پنجعلی بعد از دقایقی ورزشگاه را ترک کرد.

* نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس غایب امروز سرخ‌پوشان بود. او روز گذشته هم به رغم حضور در درفشی‌فر با تیم تمرین نکرد. گفته می شود این دروازه‌بان از فردا بدون مشکل مصدومیت همراه با سایر بازیکنان تمرین خواهد کرد.

* دویدن دور زمین و پاس‌های کوتاه از دیگر تمرینات امروز شاگردان درخشان بود.

* حفظ توپ در زمین کوچک، سانتر از جناحین و مرور کارهای تاکتیکی دیگر تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* محمد نوری، میثم حسینی و محسن بنگر نفراتی بودند که در تمرین روز شنبه استراحت داشتند. این نفرات امروز بدون هیچ مشکلی در تمرین شرکت کردند.

* فوتبال درون‌ تیمی بخش دیگر تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد