تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کرار هافبک عراقي تيم استقلال بامداد فردا به تهران باز مي گردد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"  تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتورسازی می رود و آبی پوشان در این دیدار میلاد فخرالدینی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.آبی پوشان برای این مسابقه تیموریان، ابراهیمی،کرار،خرسندنیا، بیک زاده و امیر حسین صادقی را هم دوکارته می بینند و در صورت دریافت اخطار این بازیکنان از بازی با پرسپولیس محروم خواهند شد.

جاسم کرار که برای ادای نذر خود به کشور عراق سفر کرده است بامداد فردا به تهران باز می گردد و در تمرینات تیمش شرکت خواهد کرد.


*تمرینات تیم استقلال فردا ساعت 15:30 در کمپ مرحوم حجازی پیگیری می شود. مطابق روزهای گذشته تمرین آبی پوشان بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.


*کادر فنی تیم استقلال از روز گذشته به دنبال وضعیت تیموریان و دلیل غیبت این بازیکن در تمرین روز گذشته هستند.تیموریان بعد از دیدار استقلال و پارسه مدعی شد که استقلالی ها از پرداختی های خود نسبت به وی عقب هستند.البته حضور تیموریان در دیدار استقلال و تراکتورسازی مشخص نیست و همه چیز بستگی به بازگشت وی به تمرینات دارد.


* مسئولان استقلال روز یکشنبه مبلغ 450 میلیون تمان را به حساب 8 بازیکن این تیم واریز کردند.


* اعضای تیم فوتبال استقلال روز 5شنبه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد