تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 جاسم کرار و آندرانيک تيموريان در تمرين امروز استقلال حاضر شدند.



تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 امروز در زمین کمپ مرحوم حجازی پیگیری شد.

به گزارش "تک گل" در تمرین امروز آندرانیک تیموریان حضور پیدا کرد تا شایعات پیرامون عدم سفر این بازیکن به تبریز پایان یابد. همچنین جاسم کرار نیز که صبح امروز از عراق به تهران آمده بود در تمرین حضور پیدا کرد.

بازیکنان استقلال در مورد حضور مردم در کشور عراق و شهر کربلا از کرار سوال می کردند. هافبک عراقی استقلال نیز مدعی بود بیش از 8 میلیون نفر زائر به این کشور آمده بودند تا در بارگاه امام حسین(ع) به عزاداری بپردازند.

* قبل از شروع تمرین یک عکاس قصد داشت از تمرینات استقلال گزارش بگیرد که اجازه ورود به وی داده نشد.

*قبل از شروع تمرین یک راس گوسفند زیر پای بازیکنان قربانی شد.

*در حالی که در ابتدای تمرین اجازه ورود به هواداران داده نمی شد اما بعد از گذشت 15 دقیقه حدود 15 نفر مجوز ورود به کمپ مرحوم حجازی را دریافت کردند.

*هاشم بیک‌زاده که از روز تاسوعا در تمرینات استقلال حاضر شده بود امروز پا به پای بازیکنان در کار های گروهی شرکت کرد.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی حدود 5 دقیقه با بازیکنان به صحبت پرداخت. وی از بازیکنان تیمش خواست تا در این دو هفته پایانی نیم فصل تمرکز کنند و البته با بازیکنان تیمش در خصوص جو ورزشگاه و اینکه به حساسیت تماشاگران کاری نداشته باشند به صحبت پرداخت.

*میلاد فخرالدینی هم با وجود اینکه سه کارته است اما پا به پای نفرات استقلال تمرین کرد.

* مهدی کریمیان نیز قبل از شروع تمرین استقلال با کادر فنی تیمش گفت‌و‌گو کرد و در خصوص حضورش در سازمان نظام وظیفه به آنها توضیحاتی را ارائه کرد.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب گروه‌های چند نفره به آقا وسط پرداختند. سرمربی استقلال در این آیتم خودش با لباس ورزشی حاضر شد و نکات لازم را به آنها گوشزد کرد. در بخش پایانی بازیکنان به سانتر از جناحین و فوتبال پرداختند.

آخرین تمرین استقلال فردا ساعت 11 در کمپ مرحوم حجازی برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد