تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رسول خطيبي اعتقاد دارد در بازي با استقلال بايد داور دو بازيکن حريف را اخراج مي کرد.



خطیبی در کنفرانس بعد از بازی از داوری انتقاد کرد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

از بازیکنان راضی هستم
دو موضوع را باید بگویم. از هواداران تشکر می کنم کل هواداران باید به این هواداران افتخار کنند و من از بازیکنان راضی هستم. با این حال ما بازی زیبایی را انجام دادیم و همیشه نمی شود بازی خوبی انجام دهیم و ببریم. بازم جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم. تیم ما نشان داد که لیاقت قهرمانی قهرمانی دارد و حرف های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم 2 امتیاز را جبران کنیم.

چرا 5 دقیقه وقت اضافه؟
داور ملاحظه بازی بعد استقلال می کرد و کرار و حیدری را اخراج نکرد. در حالی که بازی 2،3 دقیقه وقت تلف شده داشت فغانی 5 دقیقه وقت اضافه گرفت.اگر این دو بازیکن اخراجی اخراج می شد و 5 دقیقه وقت تلف شده نمی گرفتند ما برنده بازی بودیم.هرچقدر فکر می کنم نمی فهمم چرا داور این کارت ها را داده؟

اشتباهی از مدافعان ندیدم
من در این بازی اشتباهی از مدافعان ندیدم و در صحنه آخر بازیکنان فکر کردند بازی تمام شده و در 30 ثانیه آخر گل خوردیم. ما بازیکنانی با توانایی بالایی داریم و اگر 5 دقیقه را درست می گرفتند ما برنده بودیم.اعتقادی به وقت تلف کردن ندارم و نمی گذارم بازیکنان وقت کشی کنند .

قلعه نویی باید خودش جواب بدهد
من به رسم میهمان نوازی و احترامی که قائل بودم این کار کردم اما باید خودش جواب بدهد که چرا نیامد.

بازیکنان جایگزین خوب هستند
من بازیکنانی خوبی دارم و کیانی، آل نعمه بازیکنان بزرگی هستند و جایگزین ها هم خوب کار کردند و من از آنها راضی هستم.

50 درصد نتایج مان را به لطف هواداران گرفتیم
هواداران فوتبال تراکتور را دیدند و نشان دادیم بهترین فوتبال ایران را نشان می دهیم و بالای 50 درصد از نتایج را به لطف حضور هواداران گرفتیم.

جدول را ندیدم
تا حالا جدول رده بندی را ندیدم و دیروز فهمیدم سپاهان به رده دوم رسیده. اگر کسی جدول را نگاه کند و ببییند رقیش به او نزدیک می شود روحیه اش را از دست می دهد. من به جلو نگاه می کنم و بالای جدول را راحت بدست نیاوردیم و راحت از دست نمی دهیم.

ما این تماشاگران را نداشته باشیم بدتر از این حق ما را می خورند. ما برد را از دست دادیم که به خاطر کم تجربگی بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد