تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تمرين نوبت عصر تيم فوتبال استقلال در کمپ مرحوم حجازي پيگيري شد.



تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برنامه‌های آماده ساری خود را پشت سر گذاشته بود از ساعت 15:30 در زمین کمپ مرحوم حجازی برنامه‌های تاکتیکی را انجام داد.

*در تمرین امروز محمد قاضی و آرش برهانی غایب بودند اما بقیه بازیکنان در تمرین حضور داشتند و زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند.

*پیش از شروع تمرین استقلال امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌و‌گو پرداخت.

*حمید ملک احمدی و رضا رجبی از تمرین آبی‌پوشان دیدن کردند.

* تنها 10 نفر از هواداران استقلال از تمرین امروز این تیم دیدن کردند که این نفرات هواداران همیشگی استقلال هستند. در حالی که آبی‌پوشان در میانه زمین مشغول کار تاکتیکی بودند یکی از هواداران استقلال که پیش از این با آوردن چند بنر به کمپ جنجال ساز شده بود در محل تمرین حضور پیدا کرد که مسئولان ورزشگاه از او خواستند کمپ را ترک کند.این هوادار نیز بعد از این صحبت از کمپ بیرون رفت.

*اعضای تیم استقلال در حین تمرین امروز باز هم پیرامون آزادی محمد مایلی کهن و اینکه ایا دایی رضایت داده یا خیر صحبت می‌کردند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس آقا وسط بازی کردند. در بخش پایانی نیز فوتبال درون تیم صورت گرفت.

* تمرینات تیم استقلال همچنان در دو نوبت پیگیری می‌شود و ابی‌پوشان روز شنبه در دیداری دوستانه به مصاف چوکای تالش خواهند رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد