تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مهدی طارمی درمورد آخرین شرایط پرسپولیس در آستانه دربی اظهار داشت: شرایط مان خوب است و حاشیه‌ها کمتر شده است. از زمانی که درخشان آمده هم برد داشتیم و هم باخت و مساوی؛ نوسان زیادی داشتیم و باید به ثبات برسیم.




وی ادامه داد: بحث دربی کاملاً متفاوت است؛ هم ما و هم استقلال در این هفته‌ها نتایج خوبی کسب نکردیم. فعلاً شرایط خوب است و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم. درخشان به من اعتقاد دارد و از سبک بازی من خوشش می‌آید.


طارمی با بیان اینکه قرار است اولین دربی‌ام را تجربه کنم، افزود: سعی کردم همیشه خوب باشم و حالا هم به تلاشم ادامه می‌دهم تا در دربی هم فیکس باشم. دربی شرایط بسیار خاصی دارد و تمام ایران این مسابقه را می‌بینند. امیدوارم بتوانم بازی کنم و گل بزنم تا دل هواداران شاد شود. پیش بینی من این است که این مسابقه برنده دارد؛ ما انگیزه زیادی داریم و دوست داریم پیروز باشیم.


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: یک نیم فصل تماشاگران را خیلی اذیت کردیم. امیدوارم دربی را ببریم تا در نیم فصل دوم سکوها برای مسابقات ما پر شود.چه بگوییم و چه نگوییم می‌دانم که تماشاگران به ورزشگاه می‌آیند، اما از آنها می‌خواهم که تا آخرین دقیقه ما را حمایت کنند و برای بردمان دعا کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد