تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

يک بازيکن تستي از تيم استقلال اهواز امروز به تمرين پرسپوليس آمده بود که پس از چندبار دور زمين دويدن، تمرين را ترک کرد



آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دربی 79 که با حضور خبرنگاران و هواداران برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

بهنام فراهانی مدافع تیم استقلال اهواز امروز به محل تمرین پرسپولیس آمده بود تا به عنوان بازیکن تستی در تمرین امروز مورد آزمایش قرار بگیرد. این بازیکن در 16 بازی که برای استقلال اهواز انجام داده بود 5گل به ثمر رسانده بود اما امروز بعد از اینکه چند دور دور زمین دوید ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

*با توجه به اینکه امروز آخرین تمرین پرسپولیس در حضور هواداران و خبرنگاران برگزار می‌شد استقبال رسانه‌های گروهی از این تمرین خوب بود؛ به طوریکه چندین دوربین تلویزیونی و تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند تا تمرینات سرخپوشان را انعکاس دهند.

*تمرین از ساعت 15 با سوت کادر فنی آغاز شد اما در ابتدای تمرین افشین اسماعیل‌زاده و حمیدرضا علی‌عسگری با کادر فنی صحبت کردند.

*پیام صادقیان و محمد عباس‌زاده دو بازیکن مصدوم این روزهای پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی این باشگاه به تمرین پرداختند. آنها دقایقی هم دور زمین دویدند.

*محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حاضر بود.

*رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس امروز با لباس شخصی در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و بدون آنکه تمرین کند بر روی نیمکت نشست.

*حدود 30 هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شدند و عملکرد شاگردان درخشان را از نزدیک تماشا کردند.

*پس از دویدن بازیکنان که قسمت ابتدایی تمرین امروز بود بازیکنان پرسپولیس دقایقی کار بدنی انجام دادند و به بدنسازی پرداختند.

*حمید درخشان، حسین عبدی و علیرضا امامی‌فر در دقایقی از تمرین جلسه‌ای سه نفره در وسط زمین برگزار کردند.

*امروز 20 بازیکن در تمرین سرخپوشان حاضر بود که البته ملی‌پوشان این تیم در تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید در تمرین امروز غیبت داشتند.

*حفظ توپ و پرس بازیکن صاحب توپ از دیگر تمریناتی بود که امروز بازیکنان پرسپولیس زیر نظر امامی فر و عبدی انجام دادند.

*نادر باقری مربی دروازه‌بانان پرسپولیس همراه با نیلسون و دو دروازه‌بان جوان در تمرینات سرخپوشان حاضر می‌شوند در گوشه‌ای از زمین به تمرین پرداختند نکته جالب اینجا بود که نیلسون برای این دروزاه‌بانان پنالتی‌های چیپ می‌زد.

*محمد پنجعلی در ساعت 16 ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

*در دقایقی از تمرین فریادهای بلند درخشان که از بازیکنان می‌خواست در حفظ توپ و دادن پاس دقت کنند دیدنی بود.

*در قسمتی از تمرین بازیکنان پرسپولیس در دو گروه تقسیم شده و به بازی فوتبال در زمین کوچک و بدون دروازه‌بان پرداختند.

*با اینکه پرسپولیسی‌ها قرارداد شرکت اسپانسر طرف قراردادشان را فسخ کرده‌اند اما از کاورهایی استفاده می‌کردند که آرم شرکت ماکرون بر روی آن نقش بسته بود. این در حالی است که لباس پرسپولیسی‌ها آرم آل‌شپورت داشت؟

*مجتبی محرمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر روی نیمکت سرخپوشان نشسته بود و دقایق طولانی با رضا حقیقی به گفت‌وگو پرداخت.

*در دقایقی از تمرین تعدادی از خردسالان و نوجوانانی که در مدرسه فوتبال پرسپولیس حضور دارند نظاره‌گر تمرینات شاگردان درخشان شدند.

*فوتبال در نصف زمین دیگر تمرینی بود که شاگردان حمید درخشان برگزار کردند و بازیکنان به دو تیم تقسیم شده و به بازی فوتبال پرداختند که این بازی زیر نظر کادر فنی برگزار شد و درخشان هرجا که لازم می‌دید تمرینات را قطع می‌کرد و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌نمود.

* در صحنه ای از بازی مهدی طارمی با ضربه ای برگردان توپ را وارد دروازه تیم مقابل کرد که این گل زیبا واکنش تماشاگران و بازیکنان را به همراه داشت و برای او دست زدند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد