تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تراکتورسازي با شکست مقابل نفت تهران هم توانست عنوان قهرماني در نيم فصل را به دست بياورد اما رسول خطيبي در پايان بازي از شرايط کلي تيمش ناراضي بود.



تراکتورسازي در تهران مقابل نفت علي منصوريان شکست خورد و رسول خطيبي در پايان ديدار در نشست خبري حاضر شد و به تشريح اين شکست پرداخت.

رسول خطيبي که به شدت از داور اين ديدار شاکي بود اعلام کرد حاضر نيست درباره مسائل فني حرف بزند:درباره این دیدار فنی صحبت نمی کنم. در مورد داوری هم که صحبت کنم، محروم می شوم.

سرمربي تراکتورسازي با اشاره به گل دومي که تيمش دريافت کرد، گفت: گل دومی که خوردیم را نگاه کنید. بیرانوند کجا توپ را انداخت که دستش کاملا بیرون بود. داور کناری را نمی دانم چرا از اصفهان گذاشتند، در حالی که ما با سپاهان در کورس رقابت هستیم. تا به حال در مورد داوری صحبت نکردم. الان هم بسته صحبت کردم اما جلوی کسانی که می خواهند قهرمانی را از تراکتور بگیرند، می ایستم. فوتبال ما پاک است اما با ارائه یک سری فیلم می توانم کاری کنم که پاک تر شود.

سرمربی تراکتور در خصوص تحریک هواداران تیمش گفت: به تماشاگران گفتم که شعار ندهید و داور را تشویق کنید. مشکلی نبود.

خطیبی در خصوص اظهارنظر نظمی که گفته داوری مشکلی نداشت، گفت: نظمی که فنی نمی تواند صحبت کند و نمی دانم چطور گفته داور مشکلی نداشت.

خطيبي در پايان با انتقاد از بازيکنان تيمش گفت اگر قانون اجازه مي‌داد چند بازيکن تيمش را در اين بازي بيرون مي‌کشيد: می توانستیم مساوی کنیم اما شرایط این اجازه را نداد. 5، 6 بازیکن را باید تعویض می کردم. در هر صورت قهرمان نیم فصل شدیم و باید در نیم فصل دوم نیز امتیازات را جمع کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد