تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

آندرانيک تيموريان هافبک استقلال پرسپوليس را مستحق پيروزي نمي‌ داند.



تیموریان گفت: دو، سه موقعیت خیلی خوب داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم اما پرسپولیس از این فرصت ها استفاده کرد.

هافبک ملی‌پوش استقلال در ادامه حرف هایش گفت: ما مستحق باخت نبودیم اما این واقعیت فوتبال است. مطمئن باشید استقلال به شرایط خوب خودش برمی گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد پرسپولیس بتواند بعد از دریافت گل به بازی برگردد، گفت: فکر نمی‌کردیم پرسپولیس بتواند به بازی برگردد اما روی گل‌های اول و دوم اشتباه داشتیم و خوب عمل نکردیم.

تیموریان درباره احتمال جدایی از استقلال گفت: قولی که باشگاه استقلال به من داده بود اگر عملی کند در خدمت تیم هستم در غیر این صورت برخلاف میل باطنی تصمیم خواهم گرفت.

وی در واکنش به این سؤال که آیا احتمال جدایی از تیم استقلال را داری یا خیر، گفت:‌ بعد از بازی ذوب‌آهن در مورد این موضوع تصمیم خواهم گرفت.





خسرو حيدري عدم تمرکز در ابتداي نيمه دوم را عامل شکست استقلال مي‌ داند.

این بازیکن ملی‌پوش که از شکست تیمش ناراحت به نظر می‌ رسید، دریافت گل دوم را به بی تجربگی بازیکنان ربط داد.

حیدری گفت: ما بهتر از پرسپولیس بازی کردیم اما آنها بازی را بردند، قشنگی فوتبال هم به همین چیزهاست.

او در ادامه حرف هایش گفت: در چند دقیقه ابتدایی نیمه دوم تمرکز نداشتیم و آنها یکی دو موقعیت به دست آوردند. می‌توانستیم گل دوم را بزنیم اما بازیکنانمان بی‌تجربگی کردند و دو گل دریافت کردیم.در ابتدای نیمه دوم تمرکز نداشتیم و تعدادی از بازیکنان ما اولین دربی خود را پشت سر می‌گذاشتند البته این مسئله طبیعی بود. روی برخی اشتباهات گل تساوی را دریافت کردیم. در جریان بازی خیلی‌ها فکر می‌کردند به خاطر عقب کشیدن پرسپولیس گل دوم را می‌زنیم؛ اما روی چند ضربه ایستگاهی آنها در نهایت به گل رسیدند. مشکلی که ما در یکی دو بازی داشتیم این است که گل اول را به ثمر می‌رسانیم؛ اما بعد از آن نمی‌توانیم از برتری خود دفاع کرده و گل‌های بعدی را دریافت می‌کنیم


 



 حنيف عمران‌زاده مدافع استقلال با جملاتي تند از بازي پرسپوليس در دربي انتقاد کرد.

حنیف که باعصبانیت از رختکن استقلال بیرون آمده بود گفت: پرسپولیس تنها دو موقعیت داشت و به هیچ وجه شایسته برد نبود.

عمران‌زاده ادامه داد: ما خیلی خوب بازی کردیم اما گل های بدی خوردیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد