تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

محمد خانزاده بازيکن پرسپوليس معتقد است که استقلال تيم بزرگي است و بازيکنان بزرگي دارد که هر لحظه مي‌ توانستند نتيجه بازي را عوض کنند اما بازي خوب پرسپوليس باعث شد که در نهايت 3 امتياز دربي به پرسپوليس برسد.



خانزاده در گفت‌وگویی از یک خاطره خوب در برد دربی 79 صحبت کرد.

روی غافلگیری گل خوردیم

خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود، در چند سال اخیر متاسفانه دربی ها با کیفیت نبود و گلی در پی نداشت اما دیروز تماشاگرها از دیدن بازی لذت بردند. به نظر من از ابتدای بازی توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود، ما روی یک غافلگیری گل ساده ای دریافت کردیم اما با تغییرات آقای درخشان موفق شدیم شرایط را به نفع خودمان تغییر دهیم.

پیروزی با 10نفر مزه دیگری دارد

خانزاده در پاسخ به این سوال که عادت بد پرسپولیس پیروزی در دربی با 10 بازیکن است پاسخ داد که؛ من فکر می‌ کنم هر چند که بسیار سخت است که تیمی مخصوصا در دقیقه پایانی 10نفره شود، اما خب از طرف دیگر هم برد در این حالت بسیار شیرین است. هر چند که بعد از اخراج آقای عالیشاه در دقایق پایانی ما فشار زیادی را تحمل کردیم اما خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

به آرش گفتم بگذار فوتبالمان را بازی کنیم

در صحنه درگیری بازیکنان پرسپولیس و استقلال خانزاده به سمت آرش برهانی رفت و با گرفتن دستش جلوی دهان او سعی داشت او را از مهلکه خارج کند. خود خانزاده می‌ گوید؛ چیز خاصی نبود درگیری که نبود آمدم به آرش برهانی گفتم ولش کن بگذار فوتبالمان را بازی کنیم. به خاطر اینکه همیشه در دربی ها درگیری های کوچک باعث می‌ شود تمرکز بازیکنان روی بازی از بین برود، برای همین من همیشه سعی می‌ کنم که کارم را انجام بدهم و وارد درگیری و دعوایی نشوم.

ایمان داشتیم استقلال را می‌ بریم

ما ایمان داشتیم که استقلال را می‌ بریم. خیلی ها می‌ گویند تیمی که در لیگ ضعیف تر باشد معمولا برنده دربی است ولی من باید بگویم متاسفانه پرسپولیس از ابتدای فصل مشکلات خیلی زیادی داشته همین مساله هم منجر به این شده که ما نتوانیم نتایج لازم را با پرسپولیس کسب کنیم. اما خدا را شکر در این بازی توانستیم آن بازی حقیقی خودمان را به نمایش بگذاریم و ببریم. وگرنه انگیزه خاصی برای این دیدار نداشتیم.

حمیدخان اعتماد به نفس به پرسپولیس تزریق کرد

شما شک نکنید که اعتماد به نفسی که بازیکنان جوان ما در زمین داشتند، به خاطر تمریناتی بود که حمیدخان (درخشان) در تمرینات به ما انتقال داد و به ما گفت کاری به حاشیه ها نداشته باشیم. اگر بخواهم عین جمله ایشان را بگویم به ما گفت: «به والله اگر فوتبال خودتان را بازی کنید، بازی را می‌ برید» ما هم سعی کردیم در زمین استرس نداشته باشیم و فکر می‌ کنم همین مساله هم باعث شد که بتوانیم خدا را شکر پیروزی میدان باشیم.

دور برگشت کار سختی داریم

شک کنید که این سه امتیاز می‌ تواند پوئن مثبتی برای ما محسوب شود و شرایط ما را در جدول تغییر دهد ولی ما باید این بازی را تمام شده بدانیم و به آینده فکر کنیم چون در دور برگشت دیدارهای سختی پیش رو داریم و در حال حاضر 4، 5 بازیکن اصلی تیم مصدوم هستند پس کار خیلی سختی در آینده خواهیم داشت.

جام‌حذفی فرق می‌ کند

درست است که ما توانستیم در دربی استقلال را شکست دهیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم اما اگر قرار باشد در جام‌حذفی مجددا با استقلال بازی کنیم نباید به این بازی و پیروزی که به دست آوردیم، فکر کنیم. در حال حاضر باید تمرکز ما روی بازی پنجشنبه گل گهر باشد و بتوانیم از سیرجان با هر 3 امتیاز به تهران برگردیم. بعد از آن باید در رابطه با بازی فینال با استقلال فکر کنیم.

بردیم چون بهتر بودیم

اگر بخواهم راجع به آمادگی بدنی بازیکنان استقلال و پرسپولیس حرف بزنم باید بگویم که من از شرایط تیم استقلال باخبر نیستم، فقط این را می‌ دانم که استقلال تیم بزرگی هست و بازیکنان بزرگی دارد که هر لحظه می‌ توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. خوشبختانه ما تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم که همین مساله باعث شد که بتوانیم تا دقایق آخر خوب بازی کنیم و فکر می‌ کنم بازی خوب پرسپولیس باعث شد که استقلال شکست بخورد.

توپ را از بیک‌زاده گرفتم

در صحنه قبل از گل نوری من یک توپ از هاشم بیک‌زاده گرفتم و به طارمی پاس دادم که او هم با قیچی ای که زد توپ به تیرک دروازه برخورد کرد، قسمت نبود که این توپ گل شود. اما خدا را هزار مرتبه شکر که در نهایت توانستیم بازی را ببریم و جلوی هواداران پرسپولیس که یک دقیقه ما را تنها نگذاشتند و از ابتدای بازی حتی در دقایقی که تیم عقب بود، یکسره پرسپولیس را تشویق کردند، روسیاه نشدیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد