تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ابراهيم تهامي مي گويد به شدت از شنيدن صداي ويرا خوشحال شده است چرا که او نه تنها استاد بلکه مثل پدرش بوده است.




ابراهیم تهامی در گفت و گویی در اهواز صحبت های جالبی درباره ویرا ، تیم ملی و استقلال و ... انجام داد.

ویرا گفت مثل پسرم دوستت دارم
ساعت دو و سه دقیقه بامداد گوشی ام زنگ خورد، جواب دادم و با ویرا از طریق مترجم صحبت کردیم و او از من تشکر کرد و گفت: مثل پسرم دوستت دارم. بسیار دوست داشتم که به تهران بروم و بچه ها بلیط هواپیما و هتلم در تهران را نیز آماده کرده بودند اما یک سری مشکلات شخصی مانع از سفرم شد. از صحبت با ویه را بسیار خوشحال شدم.

برنامه می توانست هیجانی تر شود
برنامه حضور ویرا، خاکپور و خداداد را کامل دیدم، اما می توانست هیجانی تر باشد. به نظر من ویرا کمی از نظر مترجم به مشکل برخورده بود و صحبت هایش به خوبی ادا نمی شد.قرار بود من هم در این جمع باشم اما نشد.

پنالتی روی من بود نه خداداد
آقای ویرا به دلیل خستگی اشتباه گفتند که پنالت روی خداداد بود و انتظار داشتم مجری تصحیح کند چرا که پنالتی را روی من انجام دادند.گل خداداد آفساید بود اما قبلش داور می توانست پنالتی بگیرد.

برگه آپارتمان را پاره کردم
به من هم آن برگه سفید و سبز را دادند که باخود نویس مشکی رویش نوشته بودند اما هیچی تهش به ما نرسید. چند ماه پیش اسباب کشی داشتیم آن برگه به همراه بسیاری از صفحات روزنامه که درباره من نوشته بود را پاره کردم ، چرا که حال خوبی به من نمی داد.

برای مایلی کهن متاسفم
در بازی با قطر من اولین نفر گرم کردم و آخرین نفر به بازی رفتم و توانستم تک گل پیروزی تیم ملی ام را بزنم. آن زمان مربی تیم ملی مایلی کهن بود برای او متاسفم. او پرسپولیسی بود و برای اینکه من استقلالی بودم من را بازی نمی داد، اگر آخرتی و جدم را قبول دارند بدانند که از آن ها نخواهم گذشت.

باید بهترین بازیکن آسیا می شدم
من این توانایی را داشتم که بهترین بازیکن آسیا شوم و به اروپا ترانسفر شوم، اما بعضی آقایان مانع شدند و هرگز آن ها را نمی بخشم .

در فوتبال امروز ایران ستاره وجود ندارد
در فوتبال حال حاضر ایران ستاره وجود ندارد و به مانند ناصر محمد خانی، زرینچه، نامجو مطلق، محرمی نخواهد آمد. دیگر کسی نیست که هیجان در ورزشگاه به وجود آورد.

من لذت فوتبال را بردم، این ها لذت پول
یکی از دوستانم حرف بسیار زیبایی به من زد و گفت ابرام تو لذت فوتبال را بردی اما این ها لذت پول را می برند و از فوتبال لذت نمی برند.واقعا این حرف عین حقیقت است.

آرزویم صعود استقلال اهواز است
آرزو می کنم که تیم استقلال اهواز به لیگ برتر صعود کند چرا که می تواند بسیار به فوتبال خوزستان کمک کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد