تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 جمشيد نظمي مديرعامل باشگاه تراکتورسازي صبح امروز طي جلسه‌اي که با کارمندان باشگاه داشت از آن‌ها خداحافظي کرد و استعفاي کتبي خود را به هيئت‌مديره باشگاه داد.



جمشید نظمی بعد از تقدیم استعفای خود به رییس هیئت‌مدیره باشگاه ساعت 11 صبح امروز جلسه‌ای در سالن کنفرانس باشگاه تراکتورسازی با کارکنان این باشگاه داشت که طی این جلسه ضمن تشکر از آن‌ها از تمامی کارمندان باشگاه حلالیت خواسته و خداحافظی کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که در 19 آبان و بعد از بازی استقلال استعفای خود را به هیئت‌مدیره باشگاه داده بود امروز از این استعفا پرده برداشت و بار دیگر رسماً از این باشگاه خداحافظی کرد.

وی در جمع کارکنان باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: باید شرایط به‌گونه‌ای پیش برود که هم‌فکری وجود داشته باشد چون من هیچ‌وقت دوست نداشتم نظراتم را تحمیل کنم و به همین دلیل بعد از گذشت 20 روز این مسئله را رسانه‌ای کردم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: برای من افتخار بزرگی است که بعد از قهرمانی جام حذفی و کسب قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر برای نخستین بار، خداحافظی می‌کنم. در طول مدیریتی که در تراکتورسازی داشتم معتقد بودم باید برای تبریز و آذربایجان کاری انجام دهم.

نظمی تصریح کرد: با تلاش شما همکاران در این مدت شرایطی را ایجاد کردیم که تراکتورسازی حرف اول را در فوتبال ایران بزند. من به جوانان اعتماد کردم و با تمامی هجمه‌هایی که علیه ما بود خطیبی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کردم و جواب مثبتی از این اعتماد گرفتم. بومی‌گرایی را سرلوحه کارمان قراردادیم تا تراکتورسازی قطب فوتبال کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه باید جوابگوی مردم باشم و در چنین شرایطی که مشکلات روزبه رو بیشتر می‌شود مانع بزرگی برای ادامه فعالیت ما وجود داشت و در این مدت صبر کردم تا پس از اتمام فصل و قهرمانی نیم‌فصل این موضوع را رسانه‌ای کنم و امروز خداوند را شاکرم که با پیشانی باز شما عزیزان را ترک می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: من برای هیئت‌مدیره و سرپرست یا مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت دارم و علت اصلی عدم همکاری من با تراکتورسازی تفاوت بین تفکرات مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره است.

نظمی تأکید کرد: باوجوداینکه به‌شدت با ریخت‌وپاش مخالفم ولی به‌خوبی می‌دانم هزینه کردن در ورزش یک سرمایه‌گذاری ملی است. من در تراکتورسازی هدف‌گذاری 3 ساله داشتم و برای تقویت باشگاه در تمامی رده‌های سنی تلاش کردم و تمامی تلاشم را به کار گرفتم تا حقانیت فوتبال آذربایجان را نشان دهم و برای حل تمامی این مشکلات نیروی خود را به کار گرفتم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد