تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم های پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 14:30 به مصاف هم رفتند که در نیمه اول این دیدار نفت با تک گل غلامرضا رضایی پیروز میدان بود. در نیمه دوم عباس زاده توانست کار را به تساوی بکشاند اما با اشتباه دقایق پایانی نیلسون مطهری موفق به گلزنی برای نفت شد.



تیم داوری: داور اول سيد احمد صالحي، کمک داور اول تورج عیوض محمدی، کمک داور دوم حسن يوسفي، داور چهارم محمد رضا فغانی


ترکیب دو تیم:

نفت: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادوانی، امین حاج‌محمدی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزت‌کرامت، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، غلامرضا رضایی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری

پرسپولیس: نیلسون، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، میثم حسینی، مهدی جعفرپور، رضا خالقی‌فر، مهدی دغاغله، مهدی طارمی، هادی نوروزی، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری

کارت زرد: اومانیا، امین حاج محمدی، محمدرضا خانزاده

نیمه اول:

دقیقه 20: خالقی فرد در یک موقعیت تک به تک توپ را به دغاغله پاس داد اما مدافعان نفت در دهانه دروازه توپ را به بیرون فرستادند.

دقیقه 30: با پاس عالی طارمی، رضا خالقی فر بازیکن جدید پرسپولیس در موقعیت گلزنی قرار گرفت که با بی دقتی توپ را از دست داد.

دقیقه 34: سانتر حمدی نژاد با ضربه سر حاج محمدی در آستانه ورود به دروازه پرسپولیس بود که نیلسون با واکنشی زیبا آن را دفع کرد.

دقیقه 40: شوت از راه دور وحید امیری را نیلسون به راحتی دریافت کرد.

دقیقه 42: در میان اشتباه مدافعان پرسپولیس توپ به غلامرضا رضایی رسید و شوت این بازیکن به راحتی درون دروازه نیلسون قرار گرفت.

نیمه دوم:

دقیقه 45: بازهم در میان اشتباه پرسپولیسی ها توپ به رضایی رسید، اما شوت کم جان این بازیکن را اومانیا از دهانه دروازه در آورد.

دقیقه 47: وحید امیری در موقعیتی تک به تک با نیلسون قرار گرفت اما این دروازه بان برزیلی به خوبی مانع گلزنی وی شد.

دقیقه 77: پاس بی نقص طارمی به محمد عباس زاده رسید و این بازیکن با شوتی محکم توپ را زیر طاق دروازه قرار داد.

دقیقه 90+2: روی شروع مجدد عالی بیرانوند توپ به مطهری رسید که با ضربه سر دروازه نیلسون رو باز کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد