تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 اگرچه پرسپوليسي ها بسيار اميدوارند که براي ديدار با ذوب‌آهن بازيکنان مصدوم و محرومي که در ديدار با نفت نتوانستند تيمشان را همراهي کنند، در ترکيب حضور پيدا کنند، اما نگاهي به اسامي بازيکنان محروم و مصدوم پرسپوليس نشان مي‌ دهد که تنها محمد نوري مي‌ تواند به ترکيب پرسپوليس اضافه شود.



غیبت نفراتی چون محمد نوری، محسن بنگر، امید عالیشاه، پیام صادقیان و رضا حقیقی باعث شد تا پرسپولیس در غیاب 5 بازیکن اصلی و تاثیرگذارش مقابل تیم نفت قرار گرفته و در آخرین ثانیه های مسابقه بازی را واگذار کند. بسیاری از هواداران پرسپولیس تاثیر غیبت این نفرات را بسیار زیاد دانسته و امیدوارند که در بازی با ذوب‌آهن با بازگشت این نفرات شرایط بهتری پیدا کنند.

اما موضوع این است که نگاهی به لیست مصدومان و محرومان پرسپولیس نشان می‌ دهد که تنها محمد نوری می‌ تواند به ترکیب برگردد. صادقیان و حقیقی مصدوم اند و به بازی با فولاد هم نمی‌ رسند. جالب اینکه محسن بنگر به دلیل شادی پس از گلش در دیدار با گل گهر محروم شده و نمی‌ تواند پرسپولیس را مقابل ذوب‌آهن همراهی کند. ضمن اینکه امید عالیشاه نیز به دلیل درگیری با بازیکن استقلال از سوی کمیته انضباطی به دو جلسه غیبت از همراهی پرسپولیس محروم شده و علاوه بر دیدار با نفت مقابل ذوب‌آهن نیز نمی‌ تواند در ترکیب پرسپولیس به میدان برود.

حال باید دید پرسپولیس تنها با حضور محمد نوری و در حالی که بنگر، عالیشاه، حقیقی و صادقیان و از همه مهمتر تماشاگرانش را به همراه ندارد، می‌ تواند از پس شاگردان گل‌محمدی و ذوب آهن بربیاید یا نه.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد