تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سانتر از جناحين و زدن ضربات پنالتي بخش مهمي از تمرين امروز سرخپوشان بود.



تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی باتیم فوتبال ذوب‌آهن در نیمه نهایی جام حذفی امروز و از ساعت 15 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین همه بازیکنان به جز مصدومان این تیم درتمرین حاضر شدند و زیرنظر کادر فنی به تمرین پرداختند. در این تمرین بازیکنان ابتدا زیرنظر مسعود مومنی مربی بدنساز پرسپولیس بدن‌هایشان را گرم کردند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

سانتر از جناحین و تمرین زدن ضربات سر بخش اصلی تمرینات امروز شاگردان حمید درخشان بود. در این تمرین بازیکنان از دو طرف به روی دروازه‌ سانتر می‌کردند و مهاجمان هم ضربات سر می‌زدند و به نظر می‌رسد سانتر از جناحین یکی از برنامه‌های مهم پرسپولیسی‌ها در بازی روز جمعه خواهد بود.

همچنین تمرین ضربات پنالتی بخش دیگری از تمرینات پرسپولیسی‌ها بود چراکه سرخپوشان در دو بازی قبلی خود در جام حذفی با ضربات پنالتی موفق شدند از سد راه‌آهن و گلگهر سیرجان بگذرند. در این تمرین سوشا مکانی عملکرد خوبی در دفع ضربات پنالتی داشت.

همچنین مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته با این تیم تمرین نکرده بود امروز پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. البته هادی نوروزی امروز با تیم تمرین نکرد.

فردا آخرین تمرین پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن برگزار خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد