تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 معاون اجرايي باشگاه فولاد خوزستان گفت: ليست مازاد نداريم و بعيد است در نيم فصل اول کسي از جمع ما جدا شود.



اسماعیل عسگریان در مورد اینکه آیا باشگاه فولاد خوزستان خواستار جذب احمد آل‌نعمه است، گفت: درخواست رسمی خود را به باشگاه تراکتورسازی اعلام کردیم. باید دید شرایط این بازیکن چطور است و باشگاه تراکتورسازی با این مسئله موافقت می‌کند یا نه.

وی در مورد اینکه آیا آل‌نعمه را قصد دارند جایگزین بازیکنی کنند که تست دوپینگ او مثبت در آمده بود، خاطرنشان کرد: در کل باید تیم تقویت شود ما در همه خطوط نیاز به جذب بازیکن داریم و در این راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

عسگریان در رابطه با اینکه آیا بازیکن خارجی جدیدی جذب می‌شود تصریح کرد: می‌توانیم یک بازیکن آسیایی جذب کنیم. در این راستا چند بازیکن ازبکستانی مدنظر ما بودند که آنها اعلام می‌کردند با توجه به اینکه جام ملت‌های آسیا در پیش است و ممکن است بعد از این مسابقات به اروپا ترانسفر شوند نمی‌خواهند فعلا به تیم دیگری بروند.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا در نیم فصل لیست مازاد دارند، گفت: هنوز چیزی معلوم نیست اما بعید است بازیکنی در نیم فصل از جمع ما جدا شود.

وی در پاسخ به این سوال که شایعه شده دراگان اسکوچیچ مدنظر تیم ملی امید است، خاطرنشان کرد: اصلا چنین موضوعی مطرح نشده است و صحبتی در این مورد با باشگاه فولاد خوزستان انجام نشد. البته در این شرایط به سرمربی تیم نیاز داریم او بازیکنان ما را به خوبی می‌شناسد و از کارش راضی هستیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد