تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دروازه‌بان پرسپوليس قصد دارد با دوري از هياهوي رسانه‌ها خود را مهياي حضور پرقدرت در نيم فصل دوم رقابت‌هاي ليگ برتر کند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، سوشا مکانی که بعد از تعطیلات لیگ برتر حضوری منظم در تمرینات این تیم داشته عنوان کرد قصد ندارد با مصاحبه تمرکز خودش را از بین ببرد و از این پس با تمرینات و تمرکز بالاتر خود را آماده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد.

مکانی در این باره گفت: دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم و چیزی که الان از دستم برمی‌آید این است که با تمرین و سکوت خودم را برای کمک به این تیم آماده کنم.

وی ادامه داد: اینطور به آرامش خودم هم کمک کرده‌ام و مطمئنا تا پایان فصل مصاحبه‌ای نخواهم کرد و از همین‌جا اعلام می‌کنم در صفحات اجتماعی هم فعالیتی ندارم و اینستاگرامم را هم بسته‌ام.

دروازه‌بان پرسپولیس در ادامه در مورد شایعه جدایی‌اش از این تیم هم اینطور پاسخ می‌دهد: در مورد خودم تنها می‌توانم پاسخ دهم و باید بگویم قصدم کمک به پرسپولیس است و قطعا در این تیم خواهم ماند و ادامه می‌دهم و امیدوارم با شرایط جدیدی که برای خودم تعریف کرده‌ام بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد