تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تمرين تيم فوتبال استقلال در نوبت عصر در حضور تعداد تماشاگر کمتري نسبت به روز گذشته برگزار شد.



تمرین امروز استقلال در نوبت عصر ساعت 16:30 برگزار شد.

* امیر عرب با حضور در جزیره کیش در محل تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرده بود.

* امروز تماشاگر کمتری نسبت به روز قبل در محل تمرین حضور پیدا کرده بودند. تماشاگران فکر می کردند تمرین استقلال ساعت 19 برگزار می شود به همین دلیل امروز حدود 40 نفر هوادار در ورزشگاه شاهد تمرینات استقلال بودند.

* بازیکنان به کارهای تاکتیکی پرداختند.نرم دوی و سپس آقا وسط و در نهایت بازی تحت فشار در دستور کار آبی پوشان بود. امیر قلعه نویی هم خود در این بازی درون گروهی داخل زمین شد و در مجموع با هیجان بازیکنان را زیر نظر داشت. این نوبت تمرینی آبی پوشان با شادابی و خنده های بازیکنان همراه بود.

* بعد از این تمرین پرفشار امیر قلعه نویی به بازیکنان استراحت داد. به هنگام استراحت برخی از بازیکنان از جمله عمران زاده و فخرالدینی به تمرین ضربات پنالتی و کری با وحید طالب لو مشغول شدند.

* میرشاد ماجدی سرپرست آبی پوشان با لباس شخصی در محل تمرین حاضر بود.

* امیر قلعه نویی در اقدامی جالب توجه در جزیره کیش هم اجازه نداد تا خبرنگارانی که در آنجا حضور دارند در محل تمرین حضور پیدا کنند. سرمربی آبی پوشان مدت هاست که در تمرینات تیم مردمی را به روی رسانه ها بسته است.

* نکته عجیب سفر استقلال به کیش غیبت پرویز حیدری بدنساز جدید آبی پوشان است. ظاهرا شغل حیدری به گونه ای است که نمی تواند به سفر برود. این درحالیست که استقلال به این سفر رفته تا خود را آماده تر کند.بازیکنان در جزیره زیر نظر مهریزی تمرین می کنند.

* امیر قلعه نویی پیگیر وضعیت جاسم کرار بود و می خواست بداند که او چه زمانی در تمرینات شرکت می کند.

* تیم استقلال فردا در سه نوبت تمرین می کند. آبی پوشان ابتدا صبح زود در ماسه کنار دریا و نزدیک ظهر در سالن وزنه و عصر ساعت 19:30 در زمین چمن تمرین می کنند.

* قرار است بعد از پایان تمرین استقلال تیم پدیده تمرین خود را آغاز کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد