تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

باشگاه ترابوزان اسپور ترکيه هم بازیکن مورد نظر پرسپولیسیها را میخواهد.



مدافع چپ جوان تیم ملی عراق(ضرغام اسماعيل) که از چندی قبل بحث حضورش در باشگاه پرسپولیس نیز شنیده می‌شد، مورد توجه باشگاه ترابوزان اسپور قرار گرفته است. این باشگاه ترکیه‌ای که پیش از این هم با پیشنهاد جذب این بازیکن روبرو شده بود و پاسخ قطعی به آن نداده بود بعد از نمایش خوب مدافع چپ تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا خواهان مذاکره با این بازیکن شده است.

این در حالی است که ضرغام اسماعیل علاوه بر پرسپولیس با یکی دو تیم دیگر ایرانی هم وارد مذاکره شده و احتمال حضورش در لیگ ایران بیش از پیش قوت گرفته است.

مسوولان پرسپولیس که بعد از جدایی مهرداد پولادی با خلا در جناح چپ تیم‌شان روبرو هستند در مقطعی با این بازیکن وارد مذاکره شدند اما گفته می‌شود با توجه به قیمت این بازیکن از آن صرف نظر کردند که در ادامه با پیشنهاد هم‌تیمی‌های این ملی‌پوش عراقی قرار شده او برای حضور در لیگ ایران از مبلغ پیشنهادی خود کم کند.

باید دید پرسپولیس که در جذب بازیکنان ایرانی ستاره در نقل و انتقالات تقریبا ناموفق بوده می‌تواند ستاره جوان عراقی‌ها را به لیست خود اضافه کند یا حمید درخشان تصمیم دیگری در این رابطه خواهد گرفت.

ضرغام اسماعیل

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد